کد خبر: 386492
تاریخ انتشار :

دو دیدگاه متفاوت نصیرزاده در مورد کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی؛ فوتبال ایران در انتظار یک پاسخ مستند و رسمی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در شرایطی که برخی منابع از تخلف تراکتورسازی در استفاده از بازیکنان غیر مجاز (عالیشاه، نورالهی و بیک زاده) و احتمال کسر هشت امتیاز از این تیم خبر داده اند، هوشنگ نصیرزاده در گفتگویی اظهاراتی متفاوت را مطرح کرد.
به گزارش نامه نیوز، نصیرزاده در یک گفتگو اذعان داشت: استفاده از این بازیکنان نمی توانند نتیجه مسابقه را برگرداند. زیرا باشگاه تراکتورسازی در صورت استفاده از این بازیکنان تشریفات اداری انتقال را توسط مسوولان و مقامات رسمی در به کار گیری با یک باشگاه همکاری کنتند باشگاه بازنده نمی شود. وقتی مقامات رسمی این کار را می کنند شما نمی توانید تیم را بازنده اعلام کنید. باید این مساله را از ذهن خارج کرد. هیچ نتیجه ای 3 بر صفر نخواهد شد. این مساله در اصول بین المللی فوتبال مستتر است.
اظهارنظری دیگر در این خصوص از وی منتشر شده که گفته است: اگر نامه فیفا به تراکتورسازی پیش از به خدمت گرفتن بازیکنان جدید بوده است که طبیعتا این باشگاه تخلف کرده است، اما اگر این نامه بعد از عقد قرارداد با بازیکنان جدید موسوم به بازیکنان سرباز بوده تخلفی شامل حال این تیم نخواهد شد و خدشه ای به نقل و انتقالات این تیم وارد نخواهد نشد. در رابطه با تغییر نتیجه در بازی های این تیم هیچ نظری ندارم، در این رابطه باید مدیران عالی فدراسیون فوتبال و کارشناسان مربوط به امور حقوقی جلسه بگذارند و تعیین تکلیف کنند که چگونه این موضوع حل شود ولی فکر می کنم احتمال اینکه تغییری در رابطه با نتایج این بازی ها حاصل شود کم است.
این مواضع نه چندان همگون نشان می دهد همچنان نمی توان با قدرت و قطعیت در مورد سرنوشت تراکتورسازی سخن گفت و عجیب اینکه مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال قصد ارائه پاسخی روشن، رسمی و مستند را ندارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها