کد خبر: 462409
تاریخ انتشار :

واکنش تراکتورسازی به میزبانی از سعودی‌ها در مسقط؛ فقط در تبریز یا قطر بازی می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

باشگاه تراكتورسازى با توجه به انتشار خبر انجام مسابقه مقابل نماينده عربستان در كشور عمان اعلام كرد از حق ميزبانى خودش استفاده كرده و در تبريز يا قطر حاضر به انجام اين مسابقه خواهد بود.
به گزارش نامه نیوز، متن در خواست مكتوب باشگاه تراكتورسازى از فدراسیون فوتبال به اين شرح است؛
برادر ارجمند جناب آقاى مهدى تاج
رياست محترم فدراسيون فوتبال
با سلام و احترام
با صلوات بر محمد و آل محمد پيرو مذاكرات حضورى و تفاهم صورت گرفته با حمايت مسئولين محترم فدراسيون فوتبال بدينوسيله مجددا بر موضع باشگاه تراكتورسازى جهت ميزبانى از تيم الاهلى عربستان در شهر دوحه قطر تاكيد مى گردد.
همانطور كه پيش از اين اعلام شد باشگاه تراكتورسازى خود را مستحق استفاده از حق ميزبانى در خانه و در شهر تبريز مى داند. با اين وجود به دليل تصميم ناعادلانه اى كه اتخاذ گرديده از حق مسلم خود محروم شديم اما قطعا انتخاب زمين بى طرف بر عهده باشگاه ميزبان است و بر همين اساس با توجه به برخى اخبار منتشر شده در خصوص برگزارى بازى در كشور عمان، مخالفت يا نارضايتى تيم ميهمان را در اين حوزه تاثيرگذار نمى دانيم.
بدينوسيله ضمن تاكيد مجدد بر خواسته خود از جنابعالى درخواست مى كنم جهت انجام مكاتبات لازم و اعلام تصميم قطعى باشگاه تراكتورسازى به كنفدراسيون فوتبال آسيا در خصوص ميزبانى از اين مسابقه در شهر تبريز و يا در صورت اضطرار در كشور قطر دستورات مقتضى را صادر فرماييد.
با تشكر
مصطفى آجورلو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها