کد خبر: 462730
تاریخ انتشار :

توصیه غیرمستقیم یک عربستانی به فدراسیون ایران؛ برای گرفتن حق‌تان از AFC به فیفا شکایت کنید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تلاش های ایران برای منتفی شدن بازی با سعودی ها در کشور ثالث نتیجه نداده و نمایندگان کشورمان در دوره جدید لیگ قهرمانان نیز مجبور به بازی در کشور ثالث هستند.
به گزارش نامه نیوز، شرایط بد بازی در عمان در دوره گذشته باعث شده نمایندگان ایران کشورهای دیگری را به عنوان گزینه های میزبانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنند اما ظاهرا لابی سعودی ها باعث شده با این درخواست مخالفت شود.
سعودی ها مدعی شده اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا عمان را به عنوان میزبان انتخاب کرده و این یعنی تیم های ایرانی حتی حق معرفی کشور ثالث را هم ندارند و باید در جایی بازی کنند که باب میل سعودی هاست(در دوره گذشته تیم های ایرانی در عمان حکم میهمان را داشتند چراکه مردم این کشور حامی تیم های سعودی هستند)
اکنون و در حالی که فدراسیون ایران نامه ای به AFC ارسال و از حق ایران برای انتخاب زمین بی طرف دفاع کرده یک مقام سعودی اظهاراتی جالب مطرح کرده و به نوعی به فدراسیون ایران راهکار خوبی نشان داده است.

سعد الحارثی، عضو سعودی سابق کمیته رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: AFC با رد درخواست ایرانی‌ها برای بازی در دوحه مقابل باشگاه‌های سعودی دست به اقدامی احمقانه زده است. با این کار کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصتی برای باشگاه‌ها و فدراسیون ایران داده است تا پرونده بازی‌های نمایندگان ما در ایران نیز دوباره باز شود زیرا در صورت شکایت ایرانی‌ها به فیفا، AFC به خاطر عدم بی طرفی و حمایت از عربستان محکوم می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها