کد خبر: 491985
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

پیروزی نیجریه برابر ایسلند با درخشش احمد موسی/ آرژانتین امیدوار شد

پیروزی نیجریه برابر ایسلند با درخشش احمد موسی/ آرژانتین امیدوار شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در دومین بازی از نهمین روز مسابقات جام جهانی 2018 از ساعت 19:30 دو تیم نیجریه و ایسلند از گروه چهارم مسابقات به مصاف هم رفتند.

به گزارش نامه نیوز، ایسلند که در بازی اول توانست آرژانتین را متوقف کند در این بازی با ترکیب هالدرسون، سوارسون، راگنار سیرگوردسون(65-سویرر انجانسون)، آرناسون، ماگنوسون، بجارناسون، گیلفی سیگوردسون، گونارسون(87-سکولاسون)، گیسلاسون، فینبوگاسون و بودوارسون(70-بورن سیگرتسون) بازی کرد.
در ترکیب نیجریه نیز اوچوئا، ادوو(45-ایبوهی)، اکونگ(90-ایبوی)، بالوگان، اومرو، ندیدی، اتبو، میکل، موسی، موسس، ایهناچو(85-اودین ایگالو) بازی کردند.
در نیمه اول بازی هر دو تیم موقعیت صددرصد گلزنی نداشتند ولی ایسلندی‌ها موقیعت های بهتری نسبت به رقیب آفریقایی خود داشتند که هیچ کدام به گل تبدیل نشد و در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم برعکس نیمه اول بازی این نیجریه بود که سوار بر بازی شد. تیم آفریقایی خیلی زود پس از 4 دقیقه گذشت از بازی مزد بازی بهترش را گرفت و احمد موسی با یک ضربه روی پای زیبا دروازه ایسلندی ها را باز کرد تا نماینده آفریقا جلو بیفتد.
پیروزی نیجریه برابر ایسلند با درخشش احمد موسی/ آرژانتین امیدوار شد
این پایان کار نبود بازهم احمد موسی ستاره نیجریه ای ها خودنمایی کرد و با یک حرکت انفجاری دروازه ایسلندی ها را در دقیقه 75 باز کرد تا تیمش با 2 گل از رقیبش جلو بیفتد. ایسلندی‌ها در دقیقه 82 بازی به کمک ویدئو چک یک پنالتی گرفتند ولی سیرگوردن این پنالتی را به هدر داد تا بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع نماینده آفریقا به پایان برسد.
به این ترتیب آرژانتین که از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده امیدوار شد که با شکست نیجریه در بازی سوم بتواند شانس صعود به مرحله بعدی را پیدا کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها