کد خبر: 492596
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

ایران به روایت روس‌ها؛ تیمی منظم و شجاع که می‌تواند پرتغال را غرق کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم های ملی پرتغال و ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی از ساعت 22:30 امشب به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش نامه نیوز، در روزهای گذشته بسیاری از رسانه های خارجی از توان کافی ایران برای تقابل با پرتغال و خلق یک شگفتی نوشته‌اند.
نویسنده روزنامه سویتسکی اسپورت روسیه نیز با انتشار گزارشی از شانس خوب ایران برای حذف پرتغال نوشته است: «آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند افتخارآفرینی کند؟ آیا متعجب می‌شوید که ایران همچنان در برنامه انتخاب‌های مرحله پلی‌آف قرار دارد؟ با سه تن از همکارانم بلافاصله بدون گمانه‌زنی درباره بازی‌های گروه دوم جام جهانی 2018 صحبت کردم که این عبارت مشترک شکل گرفت: قلب من ایران را احساس می‌کند و پس از آن پرتغال شکست می‌خورد! شاید به صورت پایه‌ای این پیش‌بینی جسورانه بود.»
در ادامه این گزارش آمده است: «تیم ملی فوتبال ایران بخشی از تیم‌های ملی خواب‌آلود عربی نبود. تیم منظم، متمرکزی، شجاع و تهاجمی است. چانه‌اش همانند یک کریستال نیست. توجه کنید؛ اسپانیا فقط با یک گل موفق به شکست ایران شد در حالی که این تیم توانست دروازه قهرمان پیشین جام جهانی را باز کند اما به دلیل آفساید مردود اعلام شد.»
در انتهای این مطلب روزنامه سویتسکی اسپورت روسیه آمده است: «پرتغال اسرار خود را دارد. تمایل دارد تا در لبه پرتگاه، تعادل و بازی‌های ریسک‌برانگیز را داشته باشد. چیزی که می‌خواهم بگویم این است اگر پرتغالی‌ها بخواهند همانند بازی با مراکش عقب بنشینند و تمام بازی را به ایران بدهند این‌بار دیگر از آب خارج نخواهند شد!»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها