کد خبر: 493379
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

صدرنشینی بلژیک با غلبه بر انگلیس در شب غیبت ستاره‌ها/ تونس با پیروزی وداع کرد

صدرنشینی بلژیک با غلبه بر انگلیس در شب غیبت ستاره‌ها/ تونس با پیروزی وداع کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آخرین شب از مسابقات دور سوم مرحله گروهی جام جهانی روسیه از ساعت 22:30 پنجشنبه شب دو بازی همزمان برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، دو تیم صعودکرده انگلیس و بلژیک برای مشخص شدن تکلیف صدرنشین به مصاف هم رفتند و تونس و پاناما نیز دیداری تشریفاتی را برگزار کردند.
دو تیم از نظر امتیاز و تفاضل و گل های زده شرایط مشابهی داشتند و انگلیس به لطف کارت زرد کمتر در صدر بود با این حال به نظر می رسید نتیجه بازی برای هیچکدام از تیم ها تفاوتی نمی کرد چراکه هر دو بسیاری از ستاره های خود را نیمکت نشین کردند.
برای انگلیس جوردن پیکفورد، فیل جونز، جان استونز(46- هری مگوایر) ، گری کیهیل، اریک دایر، روبن لوفتوس‌چیک، فابیان دلف، الکساندر آرنولد(79- دنی ولبک) ، دنی رز، مارکوس راشفورد و جیمی واردی بازی کردند و هری کین که در صدر جدول گلزنان است در این بازی به میدان نرفت.
برای بلژیک نیز تیبو کورتوا، لئاندر دندونکر، دریک بویاتا، توماس فرمالن(75- ونسان کمپانی) ، مروان فلینی، موسی دمبله، ناصر شاذلی، تورگان هازارد، عدنان یانوزای(86- دریس مرتنس) ، یور تیلمنز و میکی باتشوایی بازی کردندو خبری از ستاره هایی مثل دی بروین، ادن آزارد و البته لوکاکو در میدان نشد.
در نیمه اول روند بازی به گونه ای بود که نشان می داد هر دو تیم علاقه چندانی به گلزنی ندارند اما در نیمه دوم بلژیک بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و توانست در دقیقه 51 با حرکت وضربه دیدنی یانوزای به گل برسد.
صدرنشینی بلژیک با غلبه بر انگلیس در شب غیبت ستاره‌ها/ تونس با پیروزی وداع کرد
در ادامه نیز هر دو تیم توانستند موقعیت هایی را ایجاد کنند اما در نهایت بازی با یک گل به سود بلژیک خاتمه یافت تا این تیم در مرحله بعدی رقیب ژاپن شود و انگلیس نیز باید به مصاف کلمبیا برود.
در بازی همزمان نیز پاناما در حالی که یک بر صفر از تونس پیش افتاد در نهایت دو بر یک شکست خورد تا بدون امتیاز با جام وداع کند و نماینده آفریقا نیز در آخرین بازی توانست طعم پیروزی را بچشد.
برای پاناما در این بازی پندو، ماچادو، رومن تورس(تجادا - 56) ، اسکوبار، اواله، بارسناس، گودای، گومس، آویلا( آرویا - 81)، رودریگس و گابریل تورس (کامینگس - 46) بازی کردند.
در ترکیب تونس نیز مثلوثی، بدوی، مریاح، حدادی، نقاز، ساسی(بدری - 46)، السخیری، بن یوسف، سلیتی(خلیل - 77)، خزری (صرارفی - 89) و شعلالی قرار گرفتند.
پاناما در دقیقه 33 با ضربه رودریگس که بعد از برخورد به پای مدافع حریف کمی تغییر مسیر هم داد، به گل اول بازی رسید و نیمه اول را به سود خود تمام کرد.
صدرنشینی بلژیک با غلبه بر انگلیس در شب غیبت ستاره‌ها/ تونس با پیروزی وداع کرد
تونس که در نیمه اول نیز هجومی تر ظاهر شده بود به حملاتش ادامه داد و توانست در دقیقه 51 با ضربه بن یوسف گل تساوی را به ثمر برساند. خزری که پاس گل اول را داده بود در دقیقه 66 گل دوم را هم به ثمر رساند و در نهایت نماینده آفریقا دو بر یک در این بازی پیروز شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها