کد خبر: 496817
تاریخ انتشار :

کرواسی قهرمان واقعی جام جهانی است

برانکو: دوست داشتیم در زمین قهرمان شویم اما مقصر لغو سوپرجام نیستیم/ بهتر است امیری در تمرینات شرکت کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.
به گزارش نامه نیوز،‌ اظهارات سرمربی پرسپولیس را در ادامه می خوانید:
هنوز به طور رسمی اطلاع دقیقی در مورد لغو سوپرجام به دست نیاورده‌ام چون در طول روز اینجا مشغول کار هستیم و با باشگاه ارتباط نداشتم و از شما و همکاران‌تان شنیدم. ما خودمان را برای سوپرجام آماده کرده بودیم، کارهای‌مان را کرده بودیم اما خب حالا نمی‌خواهم وارد بحث بازی نکردن استقلال بشوم. این مسئله مربوط به خود آنها است. ما خودمان را برای شروع لیگ آماده می‌کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می‌آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و قهرمان شویم.
ما می‌توانستیم حتی در آمریکا یا روسیه این بازی را برگزار کنیم، ولی این سوپرجام ایران است نه آلمان. شاید آقای شفر این طور دوست داشته باشند اما من آن طور که می‌دانم سوپرجام ایران است.
در ماه بهمن زمانی برای برگزاری بازی وجود ندارد. جام ملت‌های آسیا، لیگ قهرمانان آسیا در آن تاریخ است، تنها زمان مناسب همین جمعه بود. من نمی‌دانم چرا استقلال مایل بود بازی را عقب بیندازد؟ این مشکل ما نیست.
معمولا این بازی را عقب نمی‌اندازند و قبل از آغاز لیگ برگزار می‌شود. ما دوست داشتیم جوانمردانه و به شکل ورزشی در زمین مسابقه بدهیم و قهرمان شویم، همین‌طور که تا الان بودیم. ما از وظایف خودمان عدول نکردیم و از مسئولیت فرار نمی‌کنیم.
توصیه حرفه‌ای‌ام این است که هرچه سریع‌تر امیری به تمرینات بپیوندد، چون بازیکن باید هر روز تمرین کند حتی زمانی که در استراحت است. وحید خودش حرفه‌ای است، هر بازیکنی هم که در استراحت است روزی یک ساعت تمرین می‌کند. من در جریان مبلغ پیشنهاد امیری نیستم، ولی اگر من پیشنهاد هم داشتم به تمرینات می‌آمدم و تمرین هم می‌کردم تا وقتی که تکلیفم روشن شود، هر بازیکنی باید این شرایط را داشته باشد.
در حال آماده‌سازی برای اولین بازی هستیم، در نخستین هفته طبعا نمی‌توان صد درصد آماده بود و بعد از 3-4 هفته اول تیم به آمادگی مطلوب می‌رسد اما می‌بینید که بازیکنان چقدر انگیزه دارند و تلاش می‌کنند و همین باعث خوشحالی بنده است.
ما کادرمان را تکمیل کردیم و نیاز به بازیکن جدیدی نداریم، باید ببینیم در نیم‌فصل چه اتفاقی می‌افتد.
من به نتایج کرواسی افتخار می‌کنم، بعد از فینال غمگین بودیم ولی به نظر من قهرمان واقعی کرواسی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها