کد خبر: 498307
تاریخ انتشار :

نصیرزاده: رای کمیته انضباطی علیه استقلال درست بود/ آبی‌ها حق داشتند که نخواهند بازی کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کمیته انضباطی به علت انصراف استقلال از حضور در سوپرجام نتیجه این بازی را سه بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام کرد که با موضع گیری آبی ها همراه شد.

به گزارش نامه نیوز، هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقیقی امروز در گفتگویی رادیویی اعلام کرد که طبق قانون و به این دلیل که از قبل تاریخ برگزاری مسابقه اعلام شده بود رای درستی صادر شده است.
نصیرزاده البته به برگزاری سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس در این تاریخ نیز انتقاد و تاکید کرد: متوجه برگزاری بازی تحت عنوان سوپرلیگ نمی شوم. اگر شما می خواهی بازی بین قهرمان جام حذفی و لیگ را برگزار کنی، این بازی را بعد از بازی ها بگذارید. من صحبت های آقای افتخاری را گوش می کردم منطقی بود. چون به همه باشگاه ها از جمله ما بخش نامه آماده بود که تمام بازیکنانی که در تیم ملی بودند حتما باید 14 روز استراحت کنند. بعد به هر حال این تیم در اردو بوده و از طرف بازی بین دو تیم عادی نبوده و این دو تیم باتوجه به توجه افکار عمومی به آمار این بازی برایشان مهم است. این ها هر وقت می خواهند بیایند در زمین باید با تمام آمادگی باشند. استقلال می گوید داشته هایم را در اختیار ندارم اگر بیایم و بازی را بازنده شوم، آماری که برای آیندگان هست خراب می شود.
وی همچنین اعلام کرد که برخلاف برخی اظهارنظرهای حقوقی، در این پرونده سازمان لیگ هم مجوز اعلام سه بر صفر شدن نتیجه بازی را داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها