کد خبر: 604019
تاریخ انتشار :

استقبال خوب از جام جهانی کشتی/ حضور ۵۰۵ کشتی گیر از ۵۱ کشور در صربستان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اتحادیه جهانی کشتی لیست کامل نفرات حاضر در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی مردان و کشتی زنان را منتشر کرد.

در مجموع ۵۰۵ کشتی گیر از ۵۱ کشور در این رقابت‌ها به میدان می‌روند که نشان دهنده استقبال خوب کشورهای مختلف از این رویداد با وجود شیوع ویروس کرونا در جهان است.

در کشتی آزاد و فرنگی مردان در مجموع ۳۹۸ کشتی گیر در جام جهانی انفرادی در صربستان به روی تشک می‌روند، از این تعداد ۲۱۳ آزادکار و ۱۸۵ فرنگی کار عازم صربستان می‌شوند.

از این تعداد در مجموع ۲۲ آزاد و فرنگی کار که در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند در جام جهانی به میدان می‌روند.

در حالیکه پس از ماه‌ها تعطیلی رقابت‌های مختلف، کشورهای مختلف با حضور خود سعی در محک کشتی گیران خود برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک یا المپیک ۲۰۲۰ هستند، ایران تنها با ۲ آزادکار در ۲ وزن ۵۷ و ۶۵ و ۲ فرنگی کار در اوزان ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم در این مسابقات حاضر می‌شود.

روسیه به عنوان قدرت برتر کشتی جهان با عنوان داران جهان و المپیک و با تیم‌های کامل در ۱۰ وزن کشتی آزاد و ۱۰ وزن کشتی فرنگی در جام جهانی صربستان حضور خواهد داشت.

کشورهایی مثل آمریکا، ژاپن و کوبا نیز به دلیل نگرانی از شیوع کرونا قید حضور در این رقابت‌ها را زدند.

عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس با ۵ طلای جهان و المپیک شاخص‌ترین چهره حاضر در این مسابقات است که حضور او مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها