کد خبر: 624284
تاریخ انتشار :

رییس کمیته ورزش: مجلس برای توسعه ورزش قهرمانی طرح دارد

عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی به منظور حمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش قهرمانی، طرحی را به صحن مجلس خواهد برد.

رییس کمیته ورزش: مجلس برای توسعه ورزش قهرمانی طرح دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه‌نیوز، احمد راستینه هفشجانی روز جمعه در جریان بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از ورزشگاه در حال ساخت شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن، با تاکید بر ضرورت ساخت اماکن ورزشی برای تربیت ورزشکاران قهرمان، اظهار داشت: در طرح این کمیسیون که در مجلس بررسی خواهد شد،  حمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش قهرمانی مود تاکید قرار گرفته است.

وی بهای کنونی ارائه خدمات ورزشی به علاقه مندان را بسیار گران دانست و افزود: برای تربیت قهرمان ورزشی، در نخستین گام باید خدمات ورزشی به صورت بسیار ارزان در اختیار ورزشکاران قرار گیرد تا انگیزه جوانان برای حضور در این عرصه افزایش یابد.

راستینه با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات زیربنایی در حوزه ورزش،  گفت: ساخت پیست دوومیدانی، ورزشگاه و استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن از طرح هایی است که کمیسیون فرهنگی مجلس، اجرای آنها را در اولویت قرار خواهد داد.

نماینده شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس نیز با اشاره به وجود ۱۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۲ هزار نیروی فرهنگی در شهرستان بردسکن گفت: ساخت استخر سرپوشیده آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۳۹۲ کلنگ زنی شد اما متاسفانه تاکنون بودجه ای  برای آن منظور نشده است.

حجت الاسلام جواد نیک بین توجه به ورزش دانش آموزی را ضروری خواند و افزود: ورزش دانش آموزی پشتوانه ورزش در سطوح مختلف است لذا قهرمانان ورزشی از دل همین قشر دانش آموز برمی خیزند.

مرکز شهرستان ۷۳ هزار نفری بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها