کد خبر: 638803
تاریخ انتشار :

سلفی فرشته حسینی و هومن سیدی

فرشته حسینی عکس جدیدی را در کنار هومن سیدی منتشر کرد.

سلفی فرشته حسینی و هومن سیدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: فرشته حسینی بعد از ازدواج با نوید محمدزاده ایران را ترک کرده بود. اخبار زیادی پیرامون جدایی فرشته حسینی از نوید محمدزاده منتشر شده است اما همچنان نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام خود به انتشار عکس ها و استوری هایی خطاب به هم می پردازند. فرشته حسینی عاشقانه های بسیاری را از همسرش در ف5ضای مجازی منتشر می کند. فرشته حسینی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

فرشته حسینی به مناسبت تولد هومن سیدی عکس مشترکی را با او در پست اینستاگرامی خود منتشر کرد و نوشت:

تولدت مبارک هومن

رفیقی

عزیزی

دوست دارم

دلخوری فرشته حسینی از ایرانی ها

در ماجرای ازدواج فرشته حسینی و نوید محمدزاده و همچنین ماجرای سقوط دولت افغانستان فرشته حسینی دلخوری های زیادی از ایرانی ها دارد و این دلخوری را با واکنش های مختلف نسبت به این موضوعات نشان داد. همسر نوید محمدزاده نسبت به حجم بسیار زیاد کامنت های منفی زیر پست های او واکنش نشان داد (در چند ماه اخیر فرشته حسینی نسبت به این کامنت ها بی تفاوت بود ولی ظاهرا دیگر تحمل ندارد) . این کامنت ها بعد از ماجرای بهم ریختن اوضاع افغانستان و درخواست کمک او از دولت ایران بسیار بیشتر شد. فرشته حسینی در صفحه شخصی خودش نوشت : اگر شما ناد پرست هستید کامنت های نژاد پرستانه ی خود را با پیج واقعی خود بگذارید. اگر شما از این کار خجالت می کشید و ترجیح می دهید با پیج فیک کامنت نژاد پرستانه بگذارید پس شما می دانید هیچ انسان متمدن و دارای شعور خانوادگی از الفاظ نژاد پرستانه استفاده نمی کند ! تکلیف خود را مشخص کنید، یا نژاد پرست باشید یا نباشد ، یا شعور انسانی داشته باشید یا نداشته باشید، زندگی راحت تری را سپری خواهید کرد! همه ی ما در انتخاب آزاد هستیم من انتخاب می کنم که عشق بورزم و روی اهدافم تمرکز کنم. ممکن است کس دیگر انتخاب کند که هویت نداشته باشد! و در زندگی نفرت پراکنی کند و هیچ چیز خوبی نداشته باشد. در آخر هرکس مسئول زندگی خود است و افکار آن شخص روی زندگی خودش تاثیر می گذارد نه فرد دیگری!

آیا فرشته و نوید طلاق گرفته اند ؟

سفر جنجالی فرشته حسینی به خاطر از کشور دقیقا بعد از ازدواجش ! فرشته حسینی بدون نوید به خارج از کشور رفته و مشغول فعالیت های هنری خود است و همین باعث شده که در برخی صفحات اینستاگرامی و رسانه ها خبر جدایی آن دو منتشر شود که صحت ندارد. زیرا فرشته حسینی هر پستی که از خارج کشور ارسال می کند نوید محمدزاده در کامنت های آن ابراز ارادت می کند پس رابطه آنها مشکلی ندارد و فقط ناچارا مدتی از همدیگر جدا شده اند. از وقتی که طالبان بر افغانستان مسلط شده است فرشته حسینی مبارزه علیه طالبان را آغاز کرده (البته منظور مبارزه ی رسانه ای ست) او با چند رسانه خارجی مصاحبه کرده و همیشه مطالب ضد طالبان را منتشر می کند و خلاصه اگر به صفحه اینستاگرامش بروید فکر می کنید این صفحه یک فرد سیاسی است. فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها