کد خبر: 638939
تاریخ انتشار :

سفر متفاوت سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه «بچه های خیابان» همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: «ایستگاه بهشت» به کارگردانی نادر مقدس، «قهوه اسپرسو» به کارگردانی رضا بهشتی، «یک گوشه پاک و پرنور» به کارگردانی علی موذنی، «گیلعاد» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و… به ایفای نقش پرداخته است.

سفر متفاوت سپیده خداوردی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش پایگاه خبری رستانیوز: سپیده خداوردی بایگر سرشناس ایرانی که سالهاست در این عرصه فعالیت می کند.سپیده خداوردی علاوه بر بازیگری نوازنده و معلم موسیقی هم هست.سپیده خداوردی با بازی در سریال مثل باران بازی کرده و محبوبیتش بیش از پیش شده است.سپیده خداوردی یک مادر نمونه است و بیشتر وقتش را با پسرش می گذراند و عکسهای زیادی از خودش به همراه پسرش در فضای مجازی منتشر می کند.اخیرا سپیده خداوردی عکسی از خودش در ساحل دریا منتشر کرده است که حواشی زیادی در برداشته.سفر جنجالی سپیده خداوردی بعد از جدایی
 

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی زاده 6 اردیبهشت ماه 1360 در اراک بازیگر، نوازنده، مدرس موسیقی و شاعر ایرانی است .او از چهره های فعال در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است .او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از گریم خود در این سریال را منتشر کرد.صبح آخرین روز جدیدترین ساخته حسین تبریزی است که به زندگی شهید مجید شهریاری می پردازد و سپیده خداوردی در این سریال ایفاگر نقش بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری است . 

 

 

سوابق هنری سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه «بچه های خیابان» همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: «ایستگاه بهشت» به کارگردانی نادر مقدس، «قهوه اسپرسو» به کارگردانی رضا بهشتی، «یک گوشه پاک و پرنور» به کارگردانی علی موذنی، «گیلعاد» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و… به ایفای نقش پرداخته است. او یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد 63 است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است. همسرش امین نظری است و یک پسر به نام سانیار دارد.

عروس تاریکی داستان زن و شوهری بنام سیمین و سیاوش را روایت میکند که از هم جدا شده اند و اکنون بعد از سال ها میخواهند با هم مجددا زندگی کنند. البته در این راه باید سختی هایی را تحمل کرده و مهارت هایی را برای بازگشت به زندگی دو نفره کسب کنند.البته هنوز خلاصه داستان دقیقی منتشر نشده است و برخی رسانه ها نیز خلاصه داستان این سریال را اینگونه روایت میکنند:فرشته در شب عروسی اش به قتل می رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه …

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها