کد خبر: 555955
تاریخ انتشار :

نکاتی در مورد کاهش وزن

نکاتی در مورد کاهش وزن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نکاتی در مورد کاهش وزن

بیاموزید که چگونه به صورت سالم وزن خود را کاهش داده و آن را به خوبی حفظ کنید.

شما به اندازه کافی مایعات دریافت نمی کنید

در صورت کمبود آب، بدن ممکن است آب را برای جبران کمبود در خود ذخیره کند که منجر به افزایش وزن و پف کردن می شود. جوئی شامون متخصص تغذیه ای می گوید: "به همان اندازه هیدراتاسیون تمرکز کنید که می توانید از چای های گیاهی عاری از کافئین یا آب جوشانده استفاده کنید." به راحتی به نوشیدنی های تجاری که ادعا می کنند خاصیت تقویت کننده سلامتی دارند.

شما اغلب به اندازه کافی غذا نمی خورید

آویوا آلن ، متخصص تغذیه تورنتو می گوید: "پرش از وعده های غذایی می تواند تأثیر منفی بر متابولیسم شما بگذارد." بدن شما ممکن است در انتظار پیش بینی وعده های غذایی بیشتر از دست رفته ، چربی اضافی را ذخیره کند. به جای کمتر غذا خوردن ، بیشتر وعده های غذایی و چربی های چرب و غلیظ را بیشتر از همه مصرف کنید.

خوردن غذا اغلب باعث می شود که در مسیر پیگیری آسان باشید زیرا انکار کردن خود غذا یک عمل پایدار نیست. آلن می گوید: "بزرگترین اشتباه این است که برای رسیدن به یک هدف خاص کاهش وزن ، از رژیم غذایی خود به عنوان یک رویداد موقت فکر کنید.

شما به اندازه کافی نمی خوابید

آیا فکر نمی کنید استراحت کافی ارتباطی با کاهش وزن داشته باشد؟ دوباره فکر کنید کاترین نوبرگا پورتر ، پزشک طب طبیعی می گوید: "نه تنها هفت تا نه ساعت خواب برای جوان سازی بدن و حفظ ذهن سالم لازم است ، بلکه تحقیقات نیز وجود دارد که نشان می دهد ارتباط بین خواب و کنترل وزن وجود دارد." درمانگاه در تورنتو. هورمونهای لپتین و گرلین هر دو بر اشتهای شما تأثیر می گذارند ، و تولید آنها ممکن است تحت تأثیر میزان خواب یا خواب شما باشد. "

طبق گفته پورتر، لپتین واسطه تعادل انرژی است و می تواند اشتها را سرکوب کند ، به این معنی که می تواند در کاهش وزن نیز کمک کند. در همین حال ، گرلین یک هورمون سریع عمل است که در احساس گرسنگی نقش دارد. وی می گوید: "با خواب كافی ، این دو هورمون در حالت تعادل نگه داشته می شوند و می توانند به تنظیم كنترل اشتها كمك كنند."

شما برنامه ای ندارید

زندگی پر از متغیرهایی است که می توانند اهداف کاهش وزن شما را خنثی کنند. سعی نکنید از غذاهای مورد علاقه خود پرهیز کنید - به هر حال شما فقط انسان هستید. شولمن می گوید: "شما باید برنامه های تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید، او پیشنهاد می کند قبل از عزیمت به یک مهمانی تعطیلات ، یک میان وعده سالم مانند یک تخم کامل را میل کنید. سپس "غذای جذاب" خود را انتخاب کنید - چیزی که می دانید بدون آن نمی توانید زندگی کنید - و قصد دارید در حالی که چیزهای دیگری را که کمتر به آنها اهمیت می دهید ، پشت سر بگذارید.

شما برچسب های مواد غذایی را به درستی نمی خوانید

خواندن برچسب ها چیزی بیش از آن است که به دنبال یافتن مواد غذایی که ادعا می کنند دوستدار رژیم هستند ، باشد. شولمن می گوید: "فقط به دلیل کم چربی بودن به معنای کم قند نیست." و قند زیاد شما را از تعادل انسولین خارج می کند و این باعث افزایش وزن می شود.

مواد افزودنی غذایی همچنین می تواند باعث ضعف دستگاه گوارش شود ، بنابراین آلن توصیه می کند هنگام تلاش برای کاهش وزن ، غذاهای فرآوری شده را به طور کامل قطع کنید. "با حذف غذاهای فرآوری شده از رژیم غذایی و جایگزین کردن آنها با جایگزین های مغذی - غذاهای کامل مانند میوه ، سبزیجات ، غلات سبوس دار ، لوبیا ، آجیل و دانه ها ، ماهی ، طیور ارگانیک و تخم مرغ - وزن را می تواند در عدد مناسبی قرار دهد.

شما به اندازه کافی فعال نیستید

اگرچه فقط با کاهش کالری می توانید وزن کم کنید ، اما به احتمال زیاد در صورت انجام برخی فعالیت های بدنی ، وزن خود را کاهش می دهید. پورتر می گوید: " فعالیت منظم روشی تضمینی برای سوزاندن کالری اضافی است." "اگر هنوز در جریان هستید که می دانید چه فعالیتی را دوست دارید انجام دهید ، سعی کنید با قدم زدن شروع کنید. اطمینان بیشتر به مدت 30 دقیقه در بیشتر روزها حرکت می کند برای دستیابی به اهداف و اهداف خود مهم است. "

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها