کد خبر: 618572
تاریخ انتشار :

وضعیت کرونایی تهران ناپایدار است

مهر/ فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه امکان خیزهای جدید کرونایی با تغییر رفتار در شیوه نامه های بهداشتی وجود دارد گفت: وضعیت کرونایی تهران ناپایدار است.

وضعیت کرونایی تهران ناپایدار است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شیب کاهش بیماری در تهران، کمتر از سایر مناطق کشور است اظهار داشت: در حال حاضر ۷ هزار و ۳۵۰ نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که از این تعداد یک هزار و ۹۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

زالی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، طرح ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود و در این مدت هیچ مجوزی، برای خروج از استان تهران صادر نمی‌شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران بیان داشت: تعداد بیماران جدید بستری شده در تهران، یکهزار و ۲۰۰ نفر بود که از این تعداد ۱۸۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۰۰ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های پایتخت ترخیص شده‌اند.

وی گفت: نکته مهم این است که آمار مراجعین سرپایی نشان می‌دهد وضعیت تهران ناپایدار و بی ثبات است و امکان خیزهای جدید با هرگونه تغییر رفتار در شیوه نامه‌های بهداشتی وجود دارد و باید اعلام کنیم تیم بهداشت و درمان همچنان تحت فشار مضاعف قرار دارند.

زالی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید فطر و تعطیلات آخر هفته ممکن است تغییر در ازدحام‌ها در آمارها ممکن است در تشدید شرایط تغییری دیده شود و امیدوار هستیم با همکاری خوب مردم هفته آتی را با شیب نزوالی همراه باشیم و شاهد افزایش آمار مبتلایان و بستری شده‌ها و موارد جدید نباشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها