کد خبر: 631654
تاریخ انتشار :

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی

وزیر بهداشت گفت: با ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

  "بهرام عین اللهی" عصر امروز(پنج شنبه) در جلسه قرارگاه پیشگیری و مدیریت کرونا در زنجان با اشاره به اینکه در پیک پنجم کرونا شاهد از دست دادن عزیزان زیادی هستیم گفت: اولویت اول دولت مهار بیماری و‌ جلوگیری از افزایش مرگ و‌میرهایی کرونایی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: شمار پایگاه‌های واکسیناسیون نیز در کشور تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

او گفت: دولت با تمام قوا در راستای واکسیناسیون قدم برداشته و با سرعت بالا در حال واکسیناسیون هستیم.

۱۰ علامتی که نشان می‌ دهند بیماری کلیوی دارید

وزیر بهداشت با بیان اینکه آمار واکسیناسیون در کشور به بالای یک ‌میلیون رسیده است افزود: برای بالا بردن میزان واکسیناسیون در کشور از واردات و تولید داخل بهره مند هستیم.

او با بیان اینکه ۹۵ درصد کادر درمان واکسینه شده اند افزود: واکسیناسیون باعث شد تا کادر درمان از این ویروس در امان باشند و این الگو و تشویقی برای حضور مردم در طرح واکسیناسیون است.

عین اللهی گفت: با همکاری و مشارکت بالای مردم می توانیم طرح واکسیناسیون را با سرعت بالاتری پیش ببریم.

وی افزود: با کنترل بیماری امیدوارم در هفته های آینده شاهد کاهش مبتلایان در کشور باشیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تا وارد شدن به پیک پنجم چند هفته ای فرصت است گفت: از این فرصت باید به عنوان فرصت طلایی برای واکسیناسیون بهره ببریم.

بهرام عین اللهی گفت: باید به مردم تاکید کنیم واکسن به معنای پایان کرونا نیست و باید برای مهار کامل کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیریم.

وزیر بهداشت درخصوص بازگشایی دانشگاه ها نیز گفت: آموزش مجازی نمی‌تواند به طور کامل جایگزین آموزش حضوری شود و باید با سرعت دادن به واکسیناسیون دانشگاه ها ،هرچه سریعتر مقدمات برگزاری حضوری کلاس های درس دانشگاه ها را فراهم کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها