کد خبر: 634008
تاریخ انتشار :

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این استان هر چه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هادی زارع پور روز یکشنبه  اظهار داشت: امکان حضور دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در کلاس‌ های درس  استان در این صورت بهتر فراهم می شود. 

وی افزود: واکسیناسیون دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از اول مهرماه امسال و همزمان با سراسر کشور در مدارس این استان آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه دارد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از این اقدام ایجاد ایمنی هر چه بیشتر بین دانش آموزان استان برای مقابله با بیماری کرونا است. 

زارع پور عنوان کرد: واکسن ‌های مختلفی در کهگیلویه و بویراحمد تزریق می شود و برای دانش آموزان ۱۵ سال به بالای این استان نیز از نوع  سینوفارم در نظر گرفته شده است. 

وی ابراز داشت: سال تحصیلی جدید آموزش حضوری برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین اولویت بوده و لازمه تحقق آن نیز  سلامت جسمی آنان است. 

زارع پور گفت: مدارس کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور از آبان ماه امسال به صورت تدریجی بازگشایی می ‌شوند. 

وی اظهار داشت: حضور دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس با داشتن کارت واکسن کرونا امکان پذیر بوده و باید شیوه نامه ‌های  بهداشتی از جمله ماسک زدن و حفظ فاصله فیزیکی نیز از سوی آنان رعایت شود. 

۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها