کد خبر: 663165
تاریخ انتشار :

روشی برای از بین رفتن لرزش دست ها

با جای دادن برخی دمنوش ها در رژیم غذایی روزانه خود می توانید لرزش دست را کاهش دهید و کنترل کنید.

روشی برای از بین رفتن لرزش دست ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 دست‌های ما به طور طبیعی در اوقات بیداری، دچار یک لرزش بسیار خفیف و نامحسوس هستند که انقباض و استراحت علت این لرزش بسیار خفیف است.

 در این مطلب دمنوش‌هایی را معرفی می‌کنیم که کمک شایانی به رفع لرزش دست می‌کند.

1- بابونه 

بابونه، گیاهی دارویی است که باعث تسکین اعصاب و آرامش می‌شود؛ این گیاه سیستم عصبی را آرام می‌سازد و استرس و اضطراب را از بین می‌برد. بابونه ضد اسپاسم است که سبب شل شدن اسپاسم‌های عضلانی هم  می‌شود.

برای تهیه چای بابونه، یک قاشق غذاخوری گل بابونه را در یک فنجان بریزید سپس آب داغ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت 5 تا ۱۰ دقیقه دم بکشد. چای را صاف و روزانه دو تا سه فنجان از آن میل کنید.

2- استوقودوس

استوقودوس سبب کاهش اضطراب و استرس افراد می‌شود. رایحه آرامش‌بخش استوقودوس میزان اسید گاما آمینوبوتیریک مغز را افزایش می‌دهد که یک انتقال دهنده عصبی موثر در مبارزه با استرس است.

برای تهیه چای استوقودوس، سه قاشق غذاخوری از گل‌های تازه این گیاه یا یک قاشق و نیم استوقودوس خشک شده را به دو فنجان آب داغ اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت 5 دقیقه دم بکشد.

3- سنبل الطیب

 سنبل الطیب سال های متمادی است که برای آرامش عضلات و کاهش تنش مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این گیاه استرس را کاهش می‌دهد و خواب را بهبود می‌بخشد.برای تهیه چای سنبل الطیب، یک قاشق چای‌خوری ریشه سنبل الطیب خشک شده را در یک فنجان آب داغ بریزید و اجازه دهید که به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد سپس چای را صاف و میل کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها