کد خبر: 678866
تاریخ انتشار :

زاویه سازی صورت و کانتورینگ صورت

زاویه سازی صورت و کانتورینگ صورت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

زاویه سازی صورت یا کانتورینگ که در اصطلاح مادلینگ نیز گفته می‌شود یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی است که امروزه برای زیباتر شدن از آن استفاده می‌شود.

هر چند ملاک‌های زیبایی در دهه‌های مختلف دست‌خوش تغییر می‌شوند و همچنین این موضوع می‌تواند کاملا سلیقه‌ای باشد اما چند استاندارد وجود دارد که با هر تغییری ماندگاری خود را حفظ می‌کنند.

از دست‌دادن چربی و افتادگی پوست قطعا در هیچ زمانی نمی‌تواند ملاک زیبایی باشد. پس استفاده از مادلینگ بدون هیچ نگرانی می‌تواند شما را به برای رسیدن به استانداردهای زیبایی کمک کند.

در ادامه با روش‌های کانتورینگ صورت و ویژگی هر کدام، همچنین هزینه نسبی این روش‌ها آشنا می‌شویم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زاویه سازی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

 

کانتورینگ صورت روشی است که با استفاده از آن می‌توان نواقص و افتادگی‌های صورت را اصلاح کرد. افراد مختلف با استفاده از این متد می‌توانند صورتی کاملا متناسب و استاندارد داشته باشند.

روش‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد که از آنها می‌توان به جراحی، تزریق ژل، فیلر، تزریق چربی و استفاده از نخ اشاره کرد.

هرکدام از این روش‌ها که به‌نوعی عمل زیبایی به‌حساب می‌آیند دارای مزایا و معایب به‌خصوصی هستند.

اینکه کدام روش برای کدام فرد مناسب‌تر است با توجه به نظر پزشک مشخص می‌شود. اگر قصد انجام عمل و زاویه‌سازی برای صورت خود را دارید بهتر است در اولین قدم با پزشک مشورت کنید.

ضمنا در این جلسه باید تمام حساسیت‌های دارویی، بیماری‌های زمینه‌ای و هر مشکل دیگری را به پزشک اطلاع دهید تا بتواند بهترین راه برای مادلینگ صورت را به شما پیشنهاد دهد.

مهم‌ترین کاربردی که کانتورینگ صورت دارد رفع نواقص و افتادگی پوست است. با استفاده از این متد افراد می‌توانند زاویه صورت خود را متناسب با استانداردهای جهانی تغییر دهند.

 

چه افرادی بهتر است زاویه‌ سازی صورت انجام دهند؟

 

همه افراد نیازی به این کار ندارند. مشکلات افتادگی پوست معمولا با بالارفتن سن، رژیم غذایی نامناسب و استفاده از محصولات آرایشی بی‌کیفیت یا عدم مراقبت درست از پوست اتفاق می‌افتد.

در صورتی که شما پوستی سالم و زاویه صورت متناسبی دارید نیازی به استفاده از این روش‌ها نخواهید داشت. اما در صورت افتادگی پوست یا مشکلات زیر می‌توانید با مادلینگ صورت زیبایی خود را چند برابر کنید.

  • اگر فک عریض یا پهنی دارید.
  • اگر فک شما مربعی‌شکل است.
  • اگر زوایه فک ندارید.
  • اگر چانه‌ دایره‌ای شکل دارید.
  • اگر گونه‌های شما بیش از حد چاق است.
  • اگر دارای گونه استخوانی هستید.
  • همچنین خانم‌هایی که زاویه فکی با حالت مردانه دارند با استفاده از روش‌های مختلف کانتورینگ می‌توانند زاویه فک خود را به‌صورت کاملا طبیعی تغییر دهند.

روش‌های رایج برای زاویه سازی صورت

 

برای کانتورینگ روش‌های مختلفی وجود دارد که پزشک تشخیص می‌دهد کدام‌ یک برای فرد مناسب‌تر است. متداول‌ترین روش‌ها به شرح زیر هستند:

جراحی

 

کانتورینگ با جراحی را می‌توان از راه‌های دائمی برای زوایه سازی صورت دانست. البته این روش معایبی نیز دارد که از آنها می‌توان به بیهوشی و عوارض آن، همچنین ماندگاری زخم‌ها برای مدت طولانی اشاره کرد.

مادلینگ با تزریق ژل

 

استفاده از ژل نیازی به جراحی و بیهوشی ندارد. در این روش تنها با بی‌حسی موضعی پزشک ژل را از طریق سورنگ مخصوص به بخش‌هایی از صورت که باید برجسته، بلند یا تیزتر شوند انتقال می‌دهد.

در این روش نه‌تنها دردی احساس نمی‌کنید بلکه دوران نقاهت نیز بسیار کم است و هیچ اثری از جای زخم که در جراحی به‌وفور دیده می‌شود، باقی نخواهد ماند.

 

تزریق فیلر

 

یکی از روش‌های پرطرفدار با کمترین عوارض، زاویه سازی صورت با تزریق فیلر است. در این روش که بدون جراحی و درد انجام می‌شود پزشک می‌تواند تمام عیب‌های صورت را برطرف کند.

ماندگاری فیلر خوب است اما دائمی نیست. مادلینگ صورت با این روش بسته به نوع پوست شما و برند فیلر با گذشت مدت‌زمانی خاص نیاز به ترمیم خواهد داشت.

به‌طور کلی باید گفت همه روش‌های مورد استفاده به‌جز جراحی، نیاز به ترمیم دارند اما به‌دلیل عوارض کمتر پیشنهاد ما انتخاب این روش‌ها به‌خصوص تزریق فیلر است.

2

تزریق با چربی

در این روش با استفاده از چربی طبیعی بدن و جداسازی آن از بخش‌هایی مانند ران، شکم یا پهلو زوایای صورت را بهبود می‌بخشند.

کانتورینگ با استفاده از بوتاکس

بوتاکس کاربردهای زیادی مانند درمان میگرن، از بین‌بردن چین‌وچروک، بالا بردن نوک بینی و رفع افتادگی چشم دارد. پزشک همچنین می‌تواند با استفاده از این مواد، اندازه عضلاتی از فک که بزرگ هستند را کاهش دهد.   

 کانتورینگ با نخ

نخ‌های PDO مورد استفاده در این روش باعث لیف و کشیده‌شدن پوست و در نهایت ایجاد حالتی زیبا در صورت خواهند شد. پزشک این نخ را با استفاده از ابزار مخصوص در زیر پوست قرار می‌دهد.

هزینه زاویه سازی صورت

هزینه کانتورینگ صورت بسته به روشی که پزشک برای شما در نظر می‌گیرد متفاوت است. قطعا برای روش‌هایی مانند جراحی باید هزینه نسبتا زیادی نیز پرداخت کرد.

از آنجایی که در بین متدهای گفته‌شده تزریق فیلر، ژل و چربی عوارض کمتر و همچنین طرفداران بیشتری دارد در ادامه به‌بررسی قیمت آنها می‌پردازیم.

 

قیمت زاویه سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر در سال 1402 چقدر است؟

 

یکی از مهم‌ترین سوالات افراد قبل از انجام هرگونه تزریق بررسی قیمت کانتورینگ صورت است. این هزینه بسته به فرم صورت و میزان فیلری که برای آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت است.

هزینه زاویه سازی صورت در سال ۱۴۰۲ با توجه به نوع مواد مصرفی متفاوت است و حدودا از قیمت ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون تا ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان برای هر سی سی ژل یا چربی می باشد که قیمت نهایی زاویه سازی صورت بر اساس نوع و میزان ژل متفاوت است.

در ادامه با قیمت هر سی‌سی از فیلرهای محبوبی که در بین دیگر نمونه‌ها از ماندگاری بیشتری برخوردار هستند آشنا می‌شویم.

برند

قیمت هر یک سی‌سی

الانسه هلند

5.500.000 تومان

پرفکتا فرانسه

4.000.000 تومان

نئورامیس کره جنوبی

3.000.000 تومان

روفیل کره جنوبی

2.550.000 تومان

زیشل کره جنوبی

1.500.000 تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کانتورینگ صورت با استفاده از ژل و چربی

 

در کنار فیلر، استفاده از ژل یا چربی خود فرد نیز راهی مناسب برای ایجاد زاویه در بخش‌های مختلف صورت و رفع نواقص آن است.

هزینه‌ای که برای تزریق ژل باید پرداخت کرد با توجه به نوع و میزان مورد نیاز ژل تعیین می‌شود که در سال 1402 قیمت هر سی‌سی از آن بین 1.500.000 تا 5.000.000 تومان است.

در ترزیق چربی پزشک باید با استفاده از ساکشن مقداری چربی از شکم، پهلو یا پشت ران فرد بگیرد و آن را در بخش‌های مختلف صورت تزریق کند.

هزینه کانتورینگ با چربی بین 10 تا 12 میلیون تومان است. تزریق چربی نیاز به مراقبت بیشتری دارد اما ماندگاری آن نسبت به ژل معمولا بیشتر است.

 

انتخاب مرکز معتبر برای زاویه سازی صورت

 

امروزه افراد در سالن‌های مختلف اقدام به تزریق ژل، فیلر، چربی و بوتاکس می‌کنند که این موضوع می‌تواند آسیب‌هایی زیادی برای مراجعه‌کنندگان به‌دنبال داشته باشد.

درصورت استفاده از متریال بی‌کیفیت یا عدم رعایت بهداشت و همچنین تزریق نادرست، نه‌تنها زاویه‌های صورت خوش‌فرم نمی‌شوند بلکه مشکلات بسیار زیادی نیز برای فرد به‌وجود خواهد آمد.

به‌همین دلیل نیز باید در انتخاب مرکز زیبایی و پزشک دقت کافی داشته باشید. مطب vip سیمارو در این زمینه به شما کمک می‌کند.

جمع‌بندی

 

زاویه سازی صورت که به آن کانتورینگ یا مادلینگ نیز گفته می‌شود برای افرادی که دچار افتادگی پوست شده‌اند یا می‌خواهند حالت فک و چانه خود را تغییر دهند مناسب است.

برای این کار روش‌هایی مانند جراحی، تزریق فیلر، ژل، چربی، بوتاکس و نخ لیفت وجود دارد که در بین این موارد تزریق فیلر با ماندگاری مناسب عوارض کم به شما پیشنهاد می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها