شگفتانه دولت برای یارانه بگیران 400 هزارتومانی/ از عیدی جدید رئیس جمهور جا نمانید + لینک ثبت‌نام

کد خبر: 1161321

عیدی جدید دولت برای یارانه بگیران را از دست ندهید

شگفتانه دولت برای یارانه بگیران 400 هزارتومانی/ از عیدی جدید رئیس جمهور جا نمانید + لینک ثبت‌نام

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ثبت‌نام بیش از ۷۵۰ هزار سرپرست خانوار برای دریافت اینترنت رایگان خبر داد و اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام برای دریافت اینترنت رایگان پایان هفته جاری تمدید شد.

به گزارش مرکز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکنون ۷۵۸ هزار و ۵۶۲ سرپرست خانوار از سه دهک اول یارانه بگیر از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و کد USSD برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ۱۰۲ هزار و ۹۰۳ سرپرست خانوار از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ثبت‌نام اینترنت رایگان اقدام کرده‌ و ۶۵۵ هزار و ۶۵۹ سرپرست هم نیز از طریق بستر کد ussd ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین ۱۰میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۱۰ مورد استعلام از طریق بستر کد USSd انجام شده است.

با اعلام وزارت ارتباطات سرپرستان خانواری که در ۳ دهک کم‌درآمد یارانه بگیران هستند تا پایان هفته جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا با شماره‌گیری کد #۱۲۳۴*۴* برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کنند.

منبع: ایرنا

وزیر ارتباطات امروز اعلام کرد سه دهک درآمدی پایین جامعه مشمول اینترنت رایگان می‌شوند. افراد برای این کار باید وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شوند و ثبت‌نام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، آنگونه که وزیر ارتباطات خبر داده بسته اینترنت رایگان دولت فقط به سه دهک درآمدی پایین جامعه تعلق می‌گیرد. به گفته عیسی زارع‌پور، افرادی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از امروز ۱۵ تیر ماه برای دریافت اینترنت رایگان اقدام کنند.

آنگونه که وزیر اعلام کرده بسته اینترنت رایگان دولت شامل اینترنت چهار ماهه و دائمی است

آنگونه که وزیر اعلام کرده افراد برای دریافت بسته اینترنت رابگان دولت باید وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir شوند.

اینترنت رایگان

در این سامانه ابتدا از فرد درخواست می‌شود که شماره موبایل خود را وارد کند. سپس کد پنج رقمی به گوشی موبایل فرد ارسال می‌شد. در مرحله بعد افراد با وارد کردن کد ملی وارد صفحه اصلی می‌شوند. در این مرحله افراد باید یک کد پستی معتبر را وارد کنند تا پروفایل آنها در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تشکیل شود.

اینترنت رایگان

در صفحه اول این پنجره باکسی وجود دارد که افراد با کلیک روی آن می‌توانند متوجه شوند که آیا مشمول دریافت بسته اینترنت رایگان هستند یا نه.

افراد با ورود به صفحه اول پروفایل خود می‌توانند درخواست اینترنت رایگان بدهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها