کد خبر: 620459
تاریخ انتشار :

تهرانی ها با 300 میلیون تومان خانه دار میشوند + جزییات

رئیس اداره مطالعات اقتصاد مسکن استان تهران گفت: در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی تهران ۲۰ هزار واحد مسکونی ایجاد شد

تهرانی ها با 300 میلیون تومان خانه دار میشوند + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحد طرح ملی مسکن در استان البرز آغاز شد.

آغاز ساخت ۱۴۰۰ واحد مسکن ملی در این استان

صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۱۴۴۸ واحد طرح ملی مسکن شهرهای کرج، فردیس، نظرآباد و شهر جدید هشتگرد استان البرز آغاز شد.

همچنین با حضور اسلامی و استاندار البرز جاده هشتگرد- طالقان به بهره‌برداری رسید. این راه ۳۴ کیلومتری مسیر دسترسی مردم طالقان به آزادراه را ۴۰ دقیقه کمتر می کند. امروز ۱۷۰۸ واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم، شهرک مهر البرز و شهرجدید هشتگرد به بهره‌برداری رسید.

 

برخی متقاضیان مسکن مهر شهرک ابریشم مدت‌هاست نسبت به فروش واحدهای خود توسط پیمانکار معترض هستند. مشخص نیست واحدهای افتتاح شده امروز همان واحدهای فروخته شده است یا خیر.

کاهش شدید قیمت مسکن در تهران + لیست قیمت ها

سیر تا پیاز طرح اقدام ملی مسکن در تهران/ تهرانی ها با ۳۰۰ میلیون تومان خانه دار می شوند

رئیس اداره مطالعات اقتصاد مسکن استان تهران گفت: در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی تهران ۲۰ هزار واحد مسکونی ایجاد شد.

یاسر لک رئیس اداره مطالعات اقتصاد مسکن و مهندسی بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان آنکه در مرحله اول اجرای طرح اقدام ملی مسکن با توجه به نیاز سنجی که در استان تهران انجام شد ۷۳ هزار واحد مسکونی نیاز بود، گفت: از سوی وزارت راه و شهرسازی هم در مرحله اول برای ۶۶ هزار واحد مسکونی تامین زمین شد.

او با بیان اینکه در مرحله اول ثبت نام انجام شد و حدود ۹ هزار واحد مسکونی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر، ۱۱ هزار واحد مسکونی برای شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۴۶ هزار واحد مسکونی هم برای ۴ شهر جدید  پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانکی تامین شد که در مجموع در دوره قبل حدود ۶۶ هزار واحد مسکونی زمینشان تامین و ساخت آن‌ها آغاز شد.

​کاهش شدید قیمت مسکن در تهران + لیست قیمت ها​

لک یادآور شد: از ۷۳ هزار واحد مسکونی که برای استان تهران نیاز بود ۶ تا ۷ هزار واحد مسکونی باقی مانده که با توجه به آن که ثبت نام دور دوم مسکن ملی این طرح برای استان تهران از امروز انجام می‌شود امیدواریم بتوانیم این واحد‌های مورد نظر را تامین کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها