کد خبر: 621332
تاریخ انتشار :

علی انصاریان پس از فوت، بهترین بازیگر شد!

علی انصاریان چند ماه پس از مرگش بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین‌المللی بلغارستان برای فیلم کولبرف شد.

علی انصاریان پس از فوت، بهترین بازیگر شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

​ مرگ علی انصاریان مرد همیشه خندان فوتبال و سینما هنوز از یادها نرفته است و روی دل همه سنگینی می‌کند. خیلی از مادران ایرانی غم ننه علی را به دوش خود کشیدند اما از چند روز بعد از فوت علی انصاریان در اثر ابتلا به کرونا، حاشیه هایی به وجود آمد که باعث شده است پرونده مرگ علی انصاریان تازه در قوه قضاییه باز شود.علی انصاریان که به خوش رویی و مردم داری معروف بود بعد از فوت خود بسیاری از سوال هارا بی جواب گذاشت.در ادامه جزییات علت مرگ علی انصاریان را میخوانیم.

فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری در نخستین حضور بین‌المللی خود، دو جایزه بهترین بازیگر مرد برای زنده‌یاد علی‌انصاریان و بهترین فیلمبرداری برای مهدی رضایی را از جشنواره وی‌آی‌زد بلغارستان دریافت کرد.

علی انصاریان و مهرداد میناوند سال گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داددند.

 

پرونده مرگ "علی انصاریان" مجددا خبر روز شد!

علی انصاریان در تاریخ ۱۵ یهمن ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. البته فوت او بدون حاشیه نبود و حرف و حدیث‌های متعددی در رابطه با مرگ وی مطرح است به طوریکه بعد از گذشت ۴ ماه پرونده مرگ او در دادگاه تازه باز شده است.

از زمانی که علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد، موج توجه رسانه‌ها به این اتفاق جلب شد. پس از درگذشت انصاریان عده‌ای مدعی شدند که برخی پزشکان و اعضای کادر درمان در روند درمان وی کم کاری کرده‌اند و مرتکب قصور پزشکی شده‌اند.

ماجرا از این قرار بود که بعد از مدتی از درگذشت علی انصاریان، داماد خانواده انصاریان دست به یکسری افشاگری‌ها علیه دکتر هاشمیان (یکی از پزشکان معالج علی انصاریان) زد. این افشاگری‌ها به قدری گسترده شد که کار به تشکیل کارزار برای بررسی علت فوت انصاریان کشیده شد.

دکتر هاشمیان پزشک علی انصاریان

ماجرای قصور پزشکی در روند درمان علی انصاریان علاوه بر این توسط میثاقی مجری تلویزیون مطرح شد و محمد حسین میثاقی نیز در تلویزیون مباحثی در رابطه با فوت مرحوم علی انصاریان مطرح کرد. با این حال اکنون کار به جایی رسیده است که دکتر محمدرضا هاشمیان به دلیل این اتهامات نسبت به داماد خانواده انصاریان، محمد حسین میثاقی و برادر داماد خانواده انصاریان به دادگاه شکایت کرده و منتظر نتیجه جواب مانده است. دکتر محمدرضا هاشمیان به تشریح اتفاقات چند ماه گذشته پرداخت و ماجرا را بیشتر تشریح کرد.

چه کسی دستگاه ونتیلاتور علی انصاریان را جدا کرد؟!

دکتر محمدرضا هاشمیان در مورد اتفاقات و حواشی ایجاد شده پس از فوت علی انصاریان اظهارکرد: جوی‌سازی اولیه توسط فردی به نام بابا علی در فضای مجازی ایجاد شد و ابرازکرد که در بیمارستان دستگاه ونتیلاتور انصاریان با تصمیم اشتباه بنده جداکرده است، من نیز به دلیل محبوبیتی که علی انصاریان داشتند و دارند، مورد هجمه زیادی قرار گرفتم، در ادامه حواشی دیگری ایجاد شد که با توجه به اینکه ما امکان ارائه گزارشات جزئی پرونده پزشکی را به مردم را نداشتیم، وقتی ایشان فوت کردند و آنها را اعلام کردیم، موجب ناراحتی مردم شد.

وی در مورد قطع ونتیلاتور علی انصاریان در بیمارستان ادامه داد: در حالی گفته شد ونتیلاتور علی انصاریان را قطع کردیم که در بیمارستان آشنایان، دوستان و پزشک معتمد آقای انصاریان حضور داشتند و شاهد بودند که چنین اتفاقی رخ نداده است.

همچنین در آن جا فقط یک پزشک وجود نداشت و بیشترین تعداد پزشکی که برای یک بیمار در کشور در نظر گرفته شده، مخصوص آقای علی انصاریان بوده است. با این حال با شایعه سازی‌های شکل گرفته در فضای مجازی، عده‌ای گمان کردند که فوت علی انصاریان به دلیل قصور پزشکی بوده است. در آن زمان سعی کردم با توجه به فضایی که در آن زمان حاکم بود به دامادشان آقای اژدری بگویم که به مردم بگوید چنین اتفاقی رخ نداده زیرا ایشان هم در آن جا حضور داشتند و شاهد بودند که چنین اتفاقی نیافتاده است ولی ایشان توجه نکردند.

 

منبع: رکنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها