کد خبر: 624787
تاریخ انتشار :

سرمربی کره علیه ایران می گوید + جزییات

رسانه های کره ای در تحلیل های مشترک با اشاره به مسابقات قبلی و بازی های پرحاشیه پیشین در ادوار قبلی بین دوتیم ایران و کره، پیشاپیش تیم ملی ایران را به ضد فوتبال متهم کرده و این مسئله در نشست مطبوعاتی روز گذشته بنتو نمود داشت.

سرمربی کره علیه ایران می گوید + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرمربی کره جنوبی در نشست مطبوعاتی خود درباره هم‌گروه شدن با پنج تیم از خاورمیانه صحبت کرد.

نشست مطبوعاتی سرمربی پرتغالی کره علیه ایران

 تیم ملی کره جنوبی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با تیم هایی از خاورمیانه هم گروه شده است و مطبوعات کره ای نگرانند که سرمربی این تیم باید راهی برای مقابله با وقت‌کشی سیستماتیک این تیم ها در جریان بازی بیابد.

کره در گروه A از آخرین مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2020 با ایران، عراق، امارات، سوریه و لبنان هم‌گروه شده است. این کشورها به ویژه با حرکاتی برای کشتن وقت مخصوصا در صورت داشتن برتری در بازی معروف هستند، از جمله تمارض به آسیب دیدگی و وقت‌کشی قبل از ضربات شروع مجدد یا پرتاب اوت. این اتفاقات قبلا حتی مسابقاتی که بدون گل و با تساوی به پایان رسیده نیز رخ داده است.

رسانه های کره ای در تحلیل های مشترک با اشاره به مسابقات قبلی و بازی های پرحاشیه پیشین در ادوار قبلی بین دوتیم ایران و کره، پیشاپیش تیم ملی ایران را به ضد فوتبال متهم کرده و این مسئله در نشست مطبوعاتی روز گذشته بنتو نمود داشت. جایی که او چندین بار با پرسش هایی در ارتباط با تیم ملی ایران و شیوه بازی این قدرت بزرگ فوتبال آسیا مواجه شد.

بنتو البته این موضوع را تنها به ایران مربوط ندانست و آن را به تمام هم گروهی های این کشور در گروه A تعمیم داد که سبک بازی شان برای مقابله با کره و از کار انداختن قدرت تهاجمی این تیم شرق آسیایی، مبتنی بر جنگ های فیزیکی و البته کمی تا قسمتی  وقت کشی خواهد بود.

تیم هایی مثل سوریه، عراق و لبنان که شاید چاره ای جز این در مقابله با کره جنوبی نداشته باشند.

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی، در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز دوشنبه برگزار شد درباره گروه بندی تیمش صحبت کرد و در مقابل این مشکل یک راه حل ساده ارائه داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها