کد خبر: 624970
تاریخ انتشار :

سرانجام بیت‌ کوین به کجا خواهد رسید؟+جزئیات بیشتر

عرضه بیت کوین و اتریوم که از صرافی ها منتقل شده به پایین ترین سطح تاریخی رسیده و با کاهش خطرات فروش مواجه شده است.

سرانجام  بیت‌ کوین به کجا خواهد رسید؟+جزئیات بیشتر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پس از آغاز امیدوارکننده جلسه ایالات متحده در روز گذشته، طلا در پایان روز ۰.۰۹درصد کاهش یافت و روند نزولی امروز ادامه داشت. این داستان مشابه نقره بود که هم اکنون با قیمت ۲۵.۷۷ دلار در هر اونس معامله می شود که نشان دهنده ۰.۴۸ درصد کاهش در جلسه اروپا بود.

قیمت های طلا و نقره در معاملات اوایل جمعه ایالات متحده در یک سطح بدون تغییر معامله شدند. بازارهای فلزات گرانبها به دنبال محرک های اساسی جدیدی برای هدایت قیمت ها هستند، اما ممکن است مجبور شوند مدتی در انتظار رکودهای تابستانی صبر کنند.

با نگاهی به برخی از اخبار از یک شب، دالی، رئیس فدرال رزرو، می گوید زود است اگر بگوییم که ما در برابر همه گیری به پیروزی رسیده ایم.

شب گذشته گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه آمریکا قرار است شرکت های چینی بیشتری را در مورد نقض حقوق بشر به لیست سیاه اقتصادی اضافه کند. علاوه بر این گزارش های روز جمعه می گویند دولت بایدن قرار است با شرکت های بزرگ فناوری که انحصارطلب هستند مقابله کند. گفته می شود که رئیس جمهور بایدن یک دستورالعمل اجرایی برای از بین بردن کنترل شرکت های بزرگ فناوری امضا خواهد کرد. موارد کرونا در یک روز رکورد جدید در کره جنوبی داشته است و دولت جلسه اضطراری را فراخواند.

استرالیا از ۱۹ ژوئیه دسترسی خود را به واکسن های فایزر Covid-۱۹ به ۱ میلیون دوز در هفته افزایش می دهد. فایزر می گوید زدن سومین دوز واکسن آن حتی در مبارزه با COVID-۱۹ مفیدتر است.

سرکوب انگلیس در مورد Binance

اقدام انگلیس برای جلوگیری از بایننس، موجب تقویت مبادلات ارز رمزنگاری شده است که اخیراً از افزایش کاربران جدید در این کشور خبر داده است. سازمان رفتار مالی اخیرا از برخورد با بایننس، برترین مبادلات رمزنگاری جهان با حجم معاملات، خبر داد و این شرکت را از انجام فعالیت های تحت نظارت در انگلیس محدود کرد.

به گفته ناظر بازار، Binance  از درخواست خود برای ثبت به عنوان یک شرکت دارایی رمزنگاری شده مجاز در به دلیل عدم رعایت الزامات ضد پولشویی انگلیس انصراف داد.

در حالی که Binance از نظر فنی مجاز به ادامه تجارت رمزنگاری به بریتانیایی ها است، از سوی تنظیم کننده گان دستور داده شد که اطلاعیه ای را به وب سایت خود اضافه کنند که اجازه فعالیت در انگلیس را ندارد.

برداشت های کوین ها

فروشنده تجزیه و تحلیل Santiment داده های جدیدی در مورد وضعیت برداشت Bitcoin و Ethereum از مبادلات رمزنگاری منتشر کرده است. هر دو کوین نشان می دهد که دو ارز بزرگ دیجیتال در معاملات به پایین ترین سطح تاریخی سقوط کرده است. مقدار اتریوم که اکنون از صرافی ها منتقل می شود نزدیک به آخرین چیزی است که چهار سال پیش دیده شده است. تراز ارز بیت کوین کمترین میزان در سال ۲۰۲۱ است

طبق این توییت، عرضه ارز رمزپایه پرچمدار در سیستم عامل های تجاری اکنون به پایین ترین سطح در سال جاری میلادی نزدیک شده است.

در همین حال، عرضه بیت‌کوین که از صرافی ها منتقل شده است مشابه آخرین موردی است که در اواخر پاییز ۲۰۱۸ مشاهده شده است.

این داده ها خطرات فروش بیت کوین توسط "دست های ضعیف" از دنیای ارزهای رمزپایه را در آینده نزدیک کاهش می دهد. طبق گزارش Santiment، سرمایه گذاران در حال انتقال BTC خود از صرافی ها با هدف نگهداری طولانی مدت هستند. منظور از"دست ضعیف" اصطلاحی است که غالباً برای توصیف بازرگانان و سرمایه گذاران استفاده می شود که در استراتژی های خود فاقد اطمینان هستند و یا منابع لازم برای اجرای آنها را ندارند. این همچنین به یک معامله گر آتی اشاره دارد که هرگز قصد تحویل کالای اساسی یا شاخص را ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها