کد خبر: 32102
تاریخ انتشار :

تناقض در اخبار منتشر شده

رونالدو؛ حامی فلسطین یا طرفدار اسرائیل؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، تیم ملی پرتغال اخیرا در سرزمین های اشغالی به مصاف نماینده رژیم صهیونیستی رفت و به همین دلیل اخبار متعدد و البته متناقضی از رونالدو در این خصوص منتشر شد.

پیش از بازی عنوان شد که خبرنگاران از رونالدو پرسیده اند از حضور در اسرائیل چه حسی دارد و او پاسخ داده که در فلسطین حضور دارد نه اسرائیل.

پس از بازی اعلام شد که ستاره پرتغال درخواست بازیکن حریف برای تعویض پیراهن را رد کرده است و حالا اعلام شده که وی در صفحه خود در فیس بوک عکسی به همراه دوستانش منتشر کرده و زیر آن نوشته : صبحی فوق العاده با هم تیمی ها در اسرائیل!

جالب اینجاست که خبر اول تکذیب شد؛ در مورد خبر دوم اعلام شد که هیچ بازیکنی از رونالدو درخواست پیراهن نکرد و در مورد عکس منتشر شده نیز اعلام شده شخص دیگری صفحه رونالدو را به روز می کند.

چندی پیش عکسی از رونالدو منتشر شد که قاب عکسی با مضمون " لا اله الا الله و محمد رسول الله" در دست داشت و رسانه های داخلی با انتشار این عکس به اشتباه از واکنش رونالدو به فیلم آمریکایی توهین کننده به پیامبر بزرگوار اسلام خبر دادند و کمی بعد مشخص شد که عکس با فوتوشاپ تغییر کرده و تصویر اصلی نشان می داد که کریس رونالدو با پیراهن تیم ملی پرتغال تابلویی از صحنه بازی خود در کنار یک ملی پوش برزیلی را در دست گرفته و پشت سر او نیز سایر ملی پوشان قدیمی پرتغال مشغول صرف غذا هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها