کد خبر: 14922
تاریخ انتشار :

عنایتی: خون من آبی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از گل، مدیران و کادرفنی مس کرمان حق داشتند که با جدایی‌اش مخالفت کنند چرا که تا به این هفته به تنهایی ۱۲ امتیاز به حساب تیم نارنجی‌پوش کرمان واریز کرده است. صحبت از رضا عنایتی مهاجم بلندقامت مس است. بازیکنی که در دیدار با سپاهان تک گل تیمش را به ثمر رساند تا به چهارمین گل سه امتیازی‌اش دست پیدا کند. بازیکنی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل تیم‌های زیادی برای جذبش خیز برداشته بودند از انگیزه‌هایش برای ادامه روند گلزنی‌اش می‌گوید.

پس از کلی حرف و حدیث و مطرح شدن پیشنهادات فراوان بالاخره در مس ماندنی شدی و اتفاقا در اولین بازی در نیم‌فصل دوم، دوباره برای این تیم گل سه امتیازی به ثمر رساندی. چه احساسی داری؟

از اینکه توانستم دوباره برای مس مثمرثمر واقع شوم واقعا خوشحال هستم. زدن گل‌های سه امتیازی لذت دیگری دارد و امیدوارم بتوانم باز هم از این گل‌ها به ثمر برسانم.

از بازی برایمان بگو.

همان‌طور که در بازی رفت برای این تیم مشکل‌ساز شده بودیم در این بازی هم دقایق سختی را برای سپاهانی‌ها رقم زدیم. تیم سپاهان به عنوان تیم صدرنشین لیگ اصلا نتوانست برابر ما خودی نشان بدهد یعنی این تیم ما بود که این اجازه را به سپاهانی‌ها نداد. بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم. البته همین که به سه امتیاز بازی رسیدیم برایمان ارزشمند است. خوشحالم که توانستیم نیم‌فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.

تیم‌تان هم که قبل از این بازی اسیر اتفاقات و حواشی مهمی شد و در حالی که که ابراهیم قاسمپور روی نیمکت حضور نداشت به پیروزی رسیدید!

من در جریان این مسایل نیستم ولی امیدوارم که در شروع نیم‌فصل دوم اتفاق خاصی رخ ندهد.

این‌طور که شنیده‌ایم قاسمپور به خاطر امضا نشدن متمم‌های جدید با مسئولان باشگاه به مشکل خورده و قهر کرده و در ‌‌نهایت هم اخراج شده است تا زمزمه حضور لوکا بوناچیچ در تیم‌تان شنیده شود.

متاسفانه تیم مس از ابتدای فصل درگیر این جریان است. امیدوارم که آقای قاسمپور به تیم بازگردند چون تیم‌مان در چند وقت اخیر روند رو به رشدی در پیش گفته بود. ایشان هم اگر حرفی زده و صحبتی را عنوان کرده‌اند در دفاع از حقوق بازیکنان بوده است. به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم خیلی راجع به این قضیه صحبت کنم. تا زمانی که که لوکا را در کرمان نبینم نمی‌توانم شایعه حضورش در مس را باور کنم.

در شرایطی که دنبال جدایی از مس بودی و اصرار زیادی به رفتن داشتی در ‌‌نهایت در این تیم ماندنی شدی. چرا؟

بله. دنبال جدایی بودم چون به خاطر یکسری مشکلات شخصی و خانوادگی نمی‌توانستم در کرمان بمانم. اما از آنجایی که با باشگاه مس قرارداد داشتم خودم تصمیم‌گیرنده نبودم. با وجود این‌که از تیم‌های زیادی هم پیشنهاد داشتم ولی مدیران باشگاه به جدایی‌ام رضایت ندادند. آنها در تلاش هستند تا شرایط حضور خانواده‌ام را در کرمان فراهم کنند تا من هم دیگر دغدغه‌ای نداشته باشم.

پس از مطرح شدن بحث استقلال، خبر پرسپولیسی شدنت هم منتشر شد. این خبر تا چه حد صحت داشت؟

خودم که در جریان نبودم ولی مثل اینکه مدیران پرسپولیس مذاکراتی را با مسئولان باشگاه‌مان انجام داده بودند که البته نمی‌دانم چرا پس از منتشر شدن خبر آن را تکذیب کردند. سابقه ورزشی‌ام را یک‌شبه به دست نیاورده‌ام که عده‌ای بخواهند آن را بازیچه قرار بدهند. من دنبال پرسپولیسی شدن نبودم که آقایان پس از مذاکره با مسئولان مس اقدام به تکذیب آن کردند. احترام زیادی برای این تیم و هوادارانش قائل هستم اما خون من آبی است. سال‌ها با پیراهن استقلال بازی کرده‌ام و نمی‌توانستم خیلی راحت به این تیم پشت کنم.

مجیدی هم که به استقلال بازگشت. در این خصوص چه صحبتی داری؟

استقلال خانه بازیکنانی مثل فرهاد است. خود من از بازگشت این بازیکن حسابی خوشحال شدم. امثال فرهاد شناسنامه استقلال هستند. مطمئن هستم که این بازیکن دوباره در استقلال خواهد درخشید.

اختلاف بر سر بازوبند هم که در این تیم حسابی بالا گرفته است.

اظهار نظر در این خصوص در حیطه وظایف من نیست اما فکر می‌کنم تا وقتی که فرهاد هست کسی نباید خودش را محق بستن بازوبند بداند. امیرخان خوب می‌دانند که چطور از پس حل این مشکل بربیایند.

نیم‌فصل دوم را که خوب شروع کردید. به نظرت مس می‌تواند تا پایان فصل به این روند ادامه بدهد؟

هدف‌مان کسب سهمیه آسیایی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. فکر نمی‌کنم چیزی کم از تیم‌هایی که در حال حاضر مدعی هستند داشته باشیم. مطمئن هستم که با حمایت هواداران خوب‌مان می‌توانیم به راحتی به این هدف دست پیدا کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها