کد خبر: 14928
تاریخ انتشار :

احمدی‌نژاد: نامه‌ای برای معرفی بدهکاران بانکی دریافت نکردیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در پایان جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که از وی پرسید آیا قرار است اسامی بدهکاران بانکی به قوه قضائیه اعلام شود، گفت: آقای الهام به عنوان سخنگوی دولت قرار بوده است در این رابطه اظهار نظر کند.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره نامه دادستان کل کشور درباره معرفی بدهکاران بانکی گفت: چنین نامه‌ای هنوز به دست ما نرسیده است.

وی در ادامه با خنده گفت: دعوایی نداریم .

احمدی نژاد در پاسخ به سؤالی درباره لغو سفرش به عراق گفت: حال رئیس جمهور عراق مساعد نبود ، ان شاءالله بعد از بهبود حال وی سفر انجام می شود.

رئیس جمهور کشورمان به دیگر سوالات خبرنگاران پاسخ نداد و به خوش و بش با آنان بسنده کرد و به بارش باران نیز اشاره داشت و آن را مایه برکت دانست.

حتی یک ریال بودجه دولت در مسکن مهر هزینه نشده است

علی نیکزاد در حاشیه امروز جلسه هیات دولت در پاسخ به سئوالی پیرامون گزارش کمیسیون بهداشت مجلس مبنی بر هزینه کرد بودجه دارو در بخش مسکن مهر اظهار داشت: مسکن مهر تماما توسط بخش خصوصی ساخته می شود و من از این اظهار نظر تعجب می کنم، چنین چیزی نیست، حتی یک ریال از بودجه وزارتخانه دیگر و یا بودجه دولتی در مسکن مهر هزینه نشده است.

به گفته وزیر مسکن، مسکن مهر از طریق تسهیلات بانکی، آورده مردم و زمین رایگان پیگیری می شود بنابراین بودجه دولتی در این بخش وجود ندارد.

نیکزاد اضافه کرد: اگر پول جابجا شود این یعنی قانون وجود ندارد بر این اساس این اظهار نظر درست نیست.

این عضو کابینه دولت دهم در پاسخ به سئوالی در رابطه با انجام تحقیق و تفحص در وزارت راه و مسکن توسط مجلس شورای اسلامی، گفت: نه مجلس و نه هیات رئیسه چنین طرحی نداشته اند البته حق مجلس است اما چنین طرحی مطرح نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها