کد خبر: 15648
تاریخ انتشار :

تحولات اقتصادی جهان در سال ۲۰۱۲ به روایت تصویر

تحولات اقتصادی جهان در سال ۲۰۱۲ به روایت تصویر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، فیگارو در گزارشی مهم ترین اتفاق های اقتصادی جهان در سال 2012 را بررسی کرده است که در ادامه خواهید دید:

بعد از طوفان سندی، دولت آمریکا میزان خسارت برجای مانده را 50 میلیارد دلار برآورد کرد. طوفان سندی سیستم حمل و نقل را در برخی از شهرها مختل و هزاران آمریکایی برای چندین روز به سر کار نرفتند. در نیویورک، برای اولین بار بعد از 27 سال، بازار بورس نیویورک بسته شد.

بازار خرید اتومبیل متعاقب اجرای برنامه های اقتصادی و اجتماعی در سال 2012 بسیار کساد بود. شرکت اتومبیل سازی اُپل در سال 2012 شاهد بسته شدن یکی از واحدهای تولیدکننده در بوخوم آلمان بود. بر روی تیشرت مرد نوشته شده: " اُپل بوخوم باقی می مانیم"

بحران مسکن در چین در سال 2012 از اساسی ترین معضلات اقتصادی بود. بازار سیاه مسکن مشکلات زیادی را در شهرهای بزرگ چین به وجود آورده است. حتی گفته می شود بخشی از آمار طلاق در چین متوجه بحران مسکن و بالا رفتن قیمت آن در این کشور است. طبق تحقیقی که سال گذشته صورت گرفت، 70% از زنان چینی به دلیل اینکه مردان چینی توان تأمین مسکن را ندارند، تمایلی به ازدواج ندارند.

بحران اقتصادی در اسپانیا، آمار بیکاری در این کشور را به شدت بالا برده است. در حال حاضر 5 میلیون بیکار در اسپانیا وجود دارد و از زمان ترکیدن حباب مسکن در سال 2008 این آمار روندی رو به صعود داشته است.

اعضای گروه 8 در نشست کمپ دیوید در ایالات متحده آمریکا در حال تماشای مسابقات فوتبال میان چلسی و بایرن مونیخ هستند. اعضای گروه 8 برای بررسی بحران اقتصادی دور هم گرد آمده بودند.

در سال 2012 یونان شاهد حذف بخشی از بدهی هایش از سوی کشورهای اروپایی بود.

روابط آلمان و فرانسه در سال 2012 به دلیل عدم تفاهم بر سر راهکارهای مهار بحران اقتصادی دستخوش افت و خیزهای زیادی بود.

در 18 می 2012، فیسبوک، برای اولین بار به بازار بورس نزدک قدم گذاشت. اما در گامهای نخست چندان موفق نبود. ارزش سهام این شرکت که در ابتدا 45 دلار بود، بعدها به 26 دلار افت کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها