کد خبر: 15859
تاریخ انتشار :

اظهارات ناپسند مدیرعامل پرسپولیس در برنامه پخش زنده

رویانیان خطاب به فردوسی‌پور: برنامه‌ات دلال‌ها را زیاد کرده/ تو و عاری بیخود می‌کنید ندانسته حرف می‌زنید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، در برنامه این هفته 90 به بحث مبلغ پرداختی پرسپولیس برای جذب علیرضا حقیقی اشاره شد و سرهنگ عاری سرپرست فجر تایید کرد که پرسپولیس 600 میلیون تومان بابت رضایت نامه این بازیکن پرداخت کرده و 550 میلیون نیز به این بازیکن داختاده است.

فردوسی پور از اختصاص این مبلغ ابراز تعجب کرد و دقایقی بعد محمد رویانیان روی خط آمد و با لحنی عصبانی گفت: برای شما متاسفم که از تلویزیون سواستفاده می کنید. شما به چه حقی چنین مبالغی را در برنامه زنده تایید می کنید؟

مجری 90 تاکید کرد که این مبلغ از سوی عاری اعلام شده که رویانیان با لحنی دور از ادب گفت: عاری بیخود کرده است. از کجا می داند که ما چقدر به حقیقی پول داده ایم؟

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به برنامه گذشته 90 در خصوص ژوزه گفت: شما برنامه پخش کردید به نفع مربی پرتغالی و کار ما را خراب کردید. فردوسی پور در واکنش به این صحبت اعلام کرد که باید فاتحه این فوتبال را خواند که برنامه 90واند اینگونه تاثیر بگذارد و رویانیان نیز پاسخ داد: بله باید فاتحه این فوتبال را خواند که تو 13 سال برنامه اجرا می کنی و فوتبال سودی نکرده و فقط دلال ها بیشتر شده اند. من هم اشتباه می کنم روی خط می آیم و به عنوان یک پاسدار باید شان خودم را حفظ کنم. دیگر روی خط این برنامه نخواهم آمد.

وی ادامه داد: یک سال است که مرا می زنند و از ارقام میلیاردی می گویند. من که بیشتر از سپاهان و استقلال خرج نکرده ام. چرا می گویید من زیاد پول داده ام؟ شما هیچوقت از کارهای زیربنایی که من در فوتبال کردم حمایت نکردید. فقط تخریب می کنید و من سکوت کردم. تا 2 ماه آینده هواداران پرسپولیس اخباری می شنوند که در تاریخ باشگاه بی سابقه بوده است.

فردوسی پور تاکید کرد که باید از برنامه 90 به اندازه یک برنامه تلویزیونی انتظار نداشت و این برنامه نمی تواند اصلاح کننده فوتبال باشد.

رویانیان در اواخر این گفت و گو از عصبانیت خود کاست و با تاکید بر این نکته که آمادگی رفتن را دارد از گرفتن وقت برنامه 90 عذرخواهی کرد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها