کد خبر: 16263
تاریخ انتشار :

گران‌ترین فرودگاه ایران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس ، محمدرضا رحیمی ظهر امروز در سومین یادواره شهید خلبان حسین خلعتبری و 268 شهید این شهرستان گفت: امروز به بهانه یادواره این شهید گرانقدر در این خطه از بهشت رامسر گردهم آمدیم.

وی افزود: رامسر سرزمینی است پرشکوه که در پیشانی جغرافیایی عظیم و عزیز ایران اسلامی قرار گرفته با مردمانی سخت‌کوش و دلبسته به اسلام و ولایت و قرآن.

رحیمی تصریح کرد: شهیدان خلعتبری، کشوری و شیرودی از نامداران این کشور هستند و رشادت‌هایی برای این کشور انجام دادند که وصف نشدنی است.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: شهید یعنی شهود و شهادت و مطمئن باشید که شهدا در این مراسم حاضر و واقف و شاهد بر اعمال ما هستند.

این مقام مسئول اعلام کرد: خداوند روح خود را در کالبد انسان دمیده و به این علت است که در هنگام فکر کردن به خداوند، ذهن به راحتی به سوی او پر می‌کشد.

رحیمی گفت: خانواده‌های معظم شهدا چه غم، چه باک از اینکه عزیزی از عزیزان شما به خیل شهدا پیوسته، شهدا در محضر خدا حاضرند.

وی بیان کرد: شهدا بر اعمال قهرمانان و ایثارگرانی که مانده‌اند و دیگر همرزمانشان مهر شهادت خواهند زد.

رحیمی اعلام کرد: پروژه تصفیه‌خانه در حال اتمام بوده و ان‌شاءالله قبل از اتمام این ماه کاملا تکمیل و افتتاح می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: نام منطقه آزاد گردشگری زیبنده رامسر بوده و ان‌شاءالله این نام برای این خطه محقق می‌شود که به پروژه‌ای مانند فرودگاه در حال ساخت و توسعه رامسر نیاز داشته و دارد.

وی افزود: پروژه فرودگاه رامسر، از زیباترین فرودگاه‌های ایران بوده که بعد فرودگاه امام خمینی (ره) گران‌ترین فرودگاه ایران است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها