کد خبر: 16389
تاریخ انتشار :

سقوط آزاد کار دست مدیر تلویزیون داد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل ازمهر ، آخرین مرحله از مسابقه "نشان برتر" با حضور مدیران شبکه دو برگزار و ضبط شد که حضور مدیران این شبکه در پشت صحنه چندان هم بی‌حاشیه نبود و حتی دست یکی از آنها در رفت!

ظهر تا غروب روز پنجشنبه 13 دی ماه خبرنگاران در یک سفر کوتاه بین شهری مهمان شبکه دو بودند. مقصد سوله‌ای در حوالی شورآباد جاده قم بود که با مساحت 3300 متر لوکیشن اصلی مسابقه تلویزیونی "نشان برتر" را تشکیل می‌داد.

هوا در آن منطقه بسیار سرد بود و جالب آنکه داخل لوکیشن سرمای هوا نیز بیشتر می‌شد؛ جایی که قرارست شرکت‌کنندگان در مسابقه با هم رقابت کنند! خبرنگاران به محض ورود به محوطه سوله با اعضای دو گروه شرکت‌کننده روبرو شدند که پس از یک رقابت سخت در ناهارخوری تجدید قوا می‌کردند.

فضای چند هزار متری سوله، به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شد که در هر کدام از آنها یکی از مسابقات برگزار می‌شد. مسابقه‌ای که به عنوان آخرین مرحله و برای تعیین برنده برگزار می‌شد نیز پینت بال بود که به گفته پیمان پورمقیمی تهیه‌کننده و طراح برنامه تا به حال در تلویزیون وجود نداشته است.

وی که از "نشان برتر" به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه میدانی تلویزیون نام می‌برد، در ادامه گفت: سری اول مسابقه 64 قسمت بود که امروز آخرین قسمت آن را ضبط می‌کنیم. البته به دلیل استقبال بخش‌های خصوصی برای شرکت در مسابقه، سری دوم آن نیز بهمن ماه برای پخش در ایام نوروز ضبط خواهد شد.

پورمقیمی یادآور شد: طراحی سازه‌ها در این فضا، به شکلی است که کمترین آسیب را هم برای شرکت کنندگان ایجاد نکند. البته شرکت کنندگان ما همگی دارای سطح قابل قبولی از آمادگی جسمانی هستند. با این حال اورژانس نیز در محل مسابقه حضور دارد اما هیچوقت مشکل جدی که به بستری شدن فرد منتهی شود، به وجود نیامده است.

تهیه کننده "نشان برتر" این مسابقه را بعد از "مردان آهنین" تنها مسابقه در تلویزیون معرفی کرد که براساس توانایی جسمانی انجام می‌شود و به یک نکته جالب اشاره کرد: شرکت‎های مختلف برای حضور در برنامه ابراز تمایل کرده‌اند و حتی برخی که کارمندانشان از توانایی جسمی خوبی برخوردار نیستند، ورزشکار استخدام کرده‌اند! برنامه توانسته مشارکت خوبی را نیز جذب کند.

با پایان ضبط بخش سوالات شفاهی، دو گروه که از مجموع 64 تیم باقی مانده‌اند و به این مرحله رسیده‌اند، مشغول بازی پینت‌بال هستند تا برگزیده و نایب قهرمان مشخص شود. یکی از اعضای تیمی که شانس بیشتری برای برنده شدن دارد و به گفته هومن ستوده مجری مسابقه، حسابی تیز و فرز است با گلوله‌های پینت بال در ناحیه زانو دچار مشکل شده و لنگ می‎زند.

گلوله‌های حاوی رنگ به درو دیوار محوطه این بازی برخورد کرده‌اند و مسابقه همچنان ادامه دارد. مجری نیز با شور و شوق مشغول ارائه گزارش بازی است.

در آخرین روز ضبط سری اول مسابقه مدیران شبکه دو نیز حضور دارند و علی بخشی‌زاده مدیر شبکه به همراه مهدی آذرمکان مدیر گروه اجتماعی و دیگر مدیران میانی شبکه از پله‎های نه چندان ایمنی که به بالاترین نقطه سوله که همان اتاق فرمان است می‎رسد، بالا رفته‌اند و با کارگردان تلویزیونی مسابقه گپ می‌زنند.

در همین لحظات با اتمام مسابقه برگزیده نهایی مشخص می‎شود و عوامل صحنه به سرعت چینش آن را تغییر می‎دهد تا برای ضبط آخرین دقایق برنامه آماده شود.

کارمندان مختلف شبکه نیز به بخش‌های مختلف لوکیشن سر می‎زنند و مسابقه دوستانه برگزار می‎کنند. پایین آمدن از ارتفاع یکی از بخش‎های جذاب مسابقه در سوله است که ابتدا رئیس دفتر مدیر شبکه را به اندکی شیطنت ترغیب می‎کند و بعد از آن مدیر امور مالی شبکه بالا می‎رود تا سقوطی موفقیت آمیز داشته باشد.

با این حال نداشتن آمادگی قبلی کار دست او می‎دهد و دستش در می‎رود. خوشبختانه اورژانس در محل حاضر است و همه چیز به خیر می‎گذرد اما از گوشه و کنار به شوخی شنیده می‎شود حالا که دست راست آقای مدیر مالی در رفته این ماه از امضای حقوق‎ها خبری نیست!

سرانجام لحظه هیجان‌انگیز اهدای جوایز برگزیده ها فرا می‎رسد و از آنجا که هنوز این قسمت از تلویزیون پخش نشده است، خبرنگاران از معرفی برگزیدگان برحذر داشته می‎شوند. برنامه با روشن شدن فشفشه و شادی برگزیدگان به پایان می‎رسد.

به همین سادگی سه چهار ساعتی گذشته است و همزمان با غروب، خبرنگاران سوار اتوبوس می‎شوند تا به شهر برگردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها