کد خبر: 24365
تاریخ انتشار :

دستگیری سارق مغازه‌های شیشه سکوریتی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس، محمود شیخی‌نژاد ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر کاشمر با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از بررسی پرونده‌های مختلف متوجه شدند که سارق مغاره‌های دارای درب شکسته سکوریت فاقد حفاظ را برای سرقت انتخاب می‌کرده و در فرصت مناسب با شکستن شیشه اقدام به سرقت می‌کند.

شیخی‌نژاد خاطرنشان کرد: افسران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و آثار بجا مانده با توجه به شگرد سارق به فرد سابقه‌دار با نام ابوالفضل 20 ساله مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: سرانجام روز گذشته ماموران این فرماندهی با شناسایی پاتوق این فرد او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر ادامه داد: متهم جوان در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله موجود اعتراف کرده و به 10 فقره سرقت از مغازه‌های دارای شیشه سکوریت اعتراف کرده که در این زمینه مقادیر زیادی کلای مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد و با شناسایی مالباختگان تحویل آنان شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها