کد خبر: 25048
تاریخ انتشار :

جزئیاتی ازانهدام یک خانه فساد در تهران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبر نگاران ، سرهنگ علیرضا محرابی گفت: در راستای اجرای دستورات صادره از بازپرس محترم شعبه 8 دادسرای ناحیه 21 ارشاد ماموران عملیاتی پایگاه 6 پلیس امنیت تهران بزرگ در ساعت 1:30 دقیقه بامداد روز جاری به آدرس خیابان سراج اعزام شدند.
رئیس پلیس‌امنیت تهران بزرگ ضمن اشاره به ورود ماموران به طور غافلگیرانه در خانه مورد نظر اظهار داشت: پس از حضور ماموران در منزل مشاهده گردید تعدا 22 نفر متهم مرد به صورت دسته جمعی در حال قمار بازی و استعمال مواد مخدر هستند که بلافاصله همگی به نحوه مقتضی مهار و دستگیر شدند.
این مقام مسئول‌انتظامی در این باره گفت: همچنین تعدادی از متهمان هنگام دستگیری با ایجاد سر و صدا و هیاهو قصد درگیری با ماموران انتظامی را داشتند که در همین حین عوامل تحت‌العمر جهت کنترل جوء اقدام به شلیک چند تیر‌هوایی نمودند.
سرهنگ محرابی در پایان خاطر‌نشان کرد: در بازرسی از منزل تعداد دو عدد تخته نرد ، تعداد 5 دستگاه پاسور، یک دستگاه ریسیور، مقادیری تریاک و شیشه، تعداد چند عدد پایپ و در بازرسی بدنی مبلغ 5میلیون و 629 هزار تومان که در قمار بازی بین آنان رد و بدل شده بود کشف و ضبط گردید و در نهایت تعداد 4 دستگاه خودروی پژو نقره ای پژو آلبالویی، پراید نوک مدادی و پژو نقره‌ای توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
لازم به ذکر است پس از دستگری و انتقال متهمان به کلانتری مشخص گردید که همگی دارای سابقه کیفری هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها