کد خبر: 25053
تاریخ انتشار :

واکنش رئیس فراکسیون موتلفه مجلس به انتخاب آل‌اسحاق/ مصری: از این انتخاب بی‌اطلاعیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، با توجه به معرفی شدن آل اسحاق به عنوان نامزد نهایی حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، مصری رئیس فراکسون موتلفه در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار نامه اعلام کرد که اعضای این فراکسیون از این انتخاب بی خبر هستند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در مورد انتخاب آل اسحاق به عنوان نامزد نهایی این حزب موتلفه با ما هیچ مشورتی نشده و فراکسیون موتلفه در مجلس از این موضوع بی خبر است.

وی ادامه داد که این فراکسیون این انتخابات را مورد بررسی قرار خواهد و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

با توجه به بی اطلاعی فراکسیون موتلفه مجلس از معرفی آل اسحاق باید منتظر نشست و دید که چه کسی به عنوان نامزد نهایی قدیمی ترین حزب ایران انتخاب خواهد شد.

بعد از انتخابات مجلس نهم، حزب موتلفه اسلامی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با معرفی یک نامزد مستقل نسبت به دیگر گروه‌ها خبر داد.

طی روزهای گذشته احمد زمانی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان سه نامزد مورد حمایت فعلی جبهه پیروان خط امام و رهبری را منوچهر متکی، محمد رضا باهنر و یک گزینه از مؤتلفه که به احتمال زیاد یحیی آل اسحاق باشد، اعلام کرد. همچنین ترق نیز اعلام کرده بو که آل اسحاق به همراه محمد رضا باهنر و منوچهر متکی به عنوان سه کاندیدای جبهه پیروان مطرح هستند .

با بررسی‌های صورت گرفته توسط اعضای حزب موتلفه، حمید رضا ترقی از نهایی شدن انتخاب آل اسحاق به عنوان نامزد نهایی این حزب خبر داد. وی گفت: حزب موتلفه اسلامی با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته از مردم، یحیی آل‌اسحاق وزیر بازرگانی دولت های را به عنوان گزینه خود به جبهه پیروان خط امام و رهبری پیشنهاد کرده است.

وی در بیان معیارهای انتخاب آل اسحاق، به مهر گفت : با توجه اولویت های اقتصادی در مشکلات مردم ، حزب موتلفه آل اسحاق را به عنوان چهره شاخص اقتصادی به عنوان کاندیدا برگزیده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها