کد خبر: 25055
تاریخ انتشار :

پیشنهاد قابل توجه چینی ها به مدافع استقلال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اعضای تیم پرسپولیس توانستند سپاهان را شکست دهند و جایگاه خود را در لیگ بدست بیاورند، اما این در حالی است که اعضای این تیم چند هفته است که به شرایط ایده آلی رسیدند و این موضوع باعث این است که کری خوانی بین اعضای این تیم با استقلال آغاز شود و اعضای دو تیم برای مقابله با یکدیگر در لیگ با یکدیگر وارد جدال های فوتبالی شود. به همین دلیل اعضای تیم استقلال در دیدار قرمزها با سپاهان خواستار پیروزی پرسپولیسی ها بودند.

پس از این دیدار اعلام کردند که سپاهان با این باخت از شرایط ایده آل دور شد و در حال حاضر یک رقیب جدی برای آبی ها محسوب نمی شود.

شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال اعلام کردند با اینکه قرمز ها به نفع استقلال حرکت کردند و سه امتیازی که برای این تیم بدست آمد کاملا برای استقلال مفید و موثر است باعث این نیست که اعضای تیم پرسپولیس در خصوص حضور در کنار استقلال در جدول اقدامی را انجام دهند و این کری خوانی ها از سوی اعضای تیم استقلال مطرح و عنوان شده است زیرا آبی ها مدعی قهرمانی در این فصل هستند و عنوان کردند که با خارج شدن نام سپاهان می توانند با شرایط بهتر برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی کنند زیرا حضور تیمی مانند تراکتور سازی در کنار استقلال نمی تواند تهدید بزرگی محسوب شود اما سپاهان به دلیل تجربه ی حضور در صدر جدول و سه بار قهرمانی می تواند استقلال را از قهرمانی دور کند و برای این تیم دردسر ساز شود اما این اتفاق با نزول سپاهان در جدول رخ نمی دهد و آبی ها امیدوار تر شدند.

** چند استقلالی حتی یک ریال هم نگرفتند

مسئولان تیم استقلال مدعی شدند که در پرداخت پول بازیکنان مشکلی وجود ندارد و نفرات این تیم مقداری از مبلغ قراردادها یشان را دریافت کردند، اما چند بازیکن تیم استقلال اعلام کردند که با وجود اعلام اعضای این تیم هنوز پولی از استقلالی ها دریافت نکردند و با شرایط خاص مالی این تیم، اعضای تیم استقلال را در بازی های این تیم همراهی می کنند و به دلیل مشکلات موجود اعتراضی به وضعیت حاکم ندارند.

شایان ذکر است: این نفرات که تا به حال یک ریال از استقلال دریافت نکردند جزو بازیکنان جدید و تازه وارد تیم هستند که اعلام داشتند به دلیل حضور در تیم استقلال و همراهی این تیم حرف از پول نمی زنند و در این خصوص بحثی را مطرح نمی کنند که حاشیه و حرف و حدیث در تیم ایجاد نشود و استقلال با مشکلات جدی روبه رو نگردد.

گفتنی است: بازیکنان استقلال با مشکلات شخصی روبه رو هستند و این موضوع عاملی است که مربیان نیز در خصوص یاری رساندن به اعضای تیم اقداماتی را انجام دادند اما در نهایت این موضوع عامل حل مشکلات مالی نشده است و چند بازیکن استقلال که تا به حال پولی را در تیم دریافت نکردند مدعی شدند که مسئولین باید در این خصوص اقدامات جدی تری را انجام دهند زیرا در غیر این صورت تیم با افت روحی روبه رو می شود.

** اعتراض دو استقلالی و جدایی قطعی از تیم

پس از اعلام کیانوش رحمتی برای جدایی از استقلال و اعتراض وی به نیمکت‌نشینی حنیف عمران‌زاده نیز جزو نفراتی است که از شرایط خود در تیم رضایت ندارد و قصد جدایی از استقلال را دارد.

این بازیکن جزو نفراتی است که مدتی است از ترکیب تیم دور شده است و امیر قلعه‌نوعی اعتقاد زیادی به وی ندارد و به همین دلیل وی خواستار جدایی است.

شایان ذکر است: این بازیکنان خواستار جدایی از استقلال هستند و حتی اقداماتی را در این خصوص انجام دادند تا بدون سر و صدا و حاشیه بتوانند از این تیم جدا شوند زیرا شرایط برای ماندنشان در تیم مهیا نیست.

** پیشنهاد قابل توجه چینی ها به مدافع استقلال

اعضای باشگاه با پیشنهاد حضور پژمان منتظری مدافع این تیم برای حضور در تیم دالیان چینی روبه رو شدند و این موضوع با مخالفت شدید اعضای مسئول این تیم روبه‌رو شد و حتی امیرقلعه‌نوعی نیز واکنش منفی خود را به این موضوع ارائه کرد و از مسئولان تیم خواست که این انتقال را به فراموشی بسپارند زیرا وی برای رسیدن استقلال به اهدافش به این مدافع نیاز دارد و به هیچ‌وجه با جدایی وی از تیم استقلال موافقت نمی‌کند.

شایان ذکر است: پیشنهاد مالی اعضای مسئول تیم دالیان چینی قابل توجه بوده و به همین دلیل مسئولان تیم استقلال به آن فکر کردند، اما در نهایت نتیجه‌ای برای آنها در پی نداشت زیرا امیر قلعه نوعی به این انتقال راضی نشد و این موضوع عاملی شد که پاسخ منفی آبی‌ها به مسئولان تیم دالیان چینی ارائه شود.

گفتنی است؛ منتظری پس از حضور در ترکیب ثابت تیم ملی و عملکردش در استقلال با این پیشنهادات و شرایط روبرو شد و نتوانست در فصل جاری از آنها استفاده لازم را برد، زیرا استقلالی‌ها به وی برای تیم نیاز دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها