کد خبر: 25068
تاریخ انتشار :

شرایط ما و استقلال بر عکس یکدیگر است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، علی فیروزی در گفت‌وگو با فارس ، در مورد دیدار مقابل استقلال گفت: همانطور که می‌دانید استقلال تیمی قابل احترام و یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌‌های فوتبال ایران است که افتخارات زیادی کسب کرده است. استقلال دارای کادر فنی و مدیریت بسیار خوبی است مطمئنا مقابل این تیم که در صدر جدول وجود دارد کار سختی را در پیش داریم. استقلال می‌خواهد پایگاه خود را در صدر جدول قوی تر کند و ما هم باید در پایین جدول به وضعیت‌مان سروسامان دهیم.

وی افزود: به دلیل شرایطمان در جدول در تمرینات بازیکنان استرس دارند. باید تلاش کنیم تا در تهران یک امتیاز کسب کنیم که این موضوع می‌تواند به نفت آبادان کمک زیادی کند.

فیروزی تاکید کرد: شرایط استقلال و نفت آبادان کاملا متفاوت با یکدیگر است. آنها در صدر جدول ثبات دارند و با آرامش زیادی کار می کنند. اما حضور ما در پایین جدول و استرسی که بازیکنان دارند مانع از به تکامل رسیدن برنامه‌‌های ما درکارهای حمله‌ای و دفاعی می شود. به طور مثال در نیمه دوم بازی مقابل سپاهان ما می‌توانستیم دو سه گل وارد دروازه حریف کنیم اما استرس باعث شد از این کار باز بمانیم. در وهله اول قصد داریم به احترام تماشاگران و بینندگان تلویزیونی بازی جوانمردانه را برگزار کنیم. جوانان زیادی فوتبال را نگاه می‌کنند و این می‌تواند برای آنها آموزش باشد.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه شرایط خوبی در جدول ندارند و در وضعیت بسیار خطرناکی هستند اظهار داشت: 8 بازی به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و به هیچ وجه ناامید نیستیم. همانطور که می‌دانید کارمان بسیار سخت است. تیم ما فوتبال بسیار خوبی را بازی می‌کند و مخصوصا در زمین خودمان کاملا هجومی کار می‌کنیم و حس بسیار خوبی به هواداران می‌دهیم. مشکل ما کسب یک پیروزی است تا بتوانیم با آرامش بیشتری به کارمان ادامه بدهیم. البته اگر این اتفاق بیفتد نمی‌گویم صددرصد به موفقیت می رسیم اما می‌تواند به ما از لحاظ روحی و روانی کمک بسیار زیادی کند.

وی در مورد اینکه آیا مشکلاتی که یکی از لیدرهای نفت آبادان برای این تیم به وجود آورده بود حل شده است عنوان کرد: هواداران ما بسیار با شخصیت هستند و در کانون هواداران باشگاه لیدرهای بسیار سلامتی حضور دارند. یک نفر بود که جو مسمومی را در ورزشگاه ایجاد می‌کرد و باعث می‌شد برخی از خانواده‌ها به فرزندانشان اجازه حضور در ورزشگاه را ندهند به همین دلیل باشگاه با این فرد برخورد کرد و در مسابقه قبلی اجازه حضور او در ورزشگاه را نداد. این افراد به فوتبال لطمه می‌زنند. امیدوارم مسئولین شرایطی را فراهم کنند که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. خدا شاهد است که بعد از بازی با سپاهان شرایطی برای من به وجود آمد که تنها 20 تا 30 دقیقه با مرگ فاصله داشتم امیدوارم دیگر از این مسائل جلوگیری شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها