کد خبر: 627185
تاریخ انتشار :

حرف آخر ؛ این پرونده را می بندیم!

آقایان بس کنید ، این تشت افتاد و صدایش را همه شنیدند

اینستاگرام ملی را بیخیال شما هر وقت توانستید یک سامانه قیمتی درست کنید که قیمت مرغ و گوشت و تخم مرغ از سر کوچه تا ته کوچه این چنین متفاوت نباشد ما به شما ایمان می آوریم.

آقایان بس کنید ، این تشت افتاد و صدایش را همه شنیدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز : در این چند روز تمام تلاشمان را کردیم که تا می توانیم به پشت پرده نشینان تصمیم ساز بگوییم آنچه به عنوان طرح صیانت از فضای مجازی (بخوانید طرح فیلترینگ اینترنت) دنبالش هستید کاری است بس غلط و غیرقابل جبران که تنها خروجی اش خنج کشیدن به صورت و وجهه نظام است.
با هر کس که حرفی در این خصوص داشت پای مصاحبه نشستیم و هر کس هم که حرف درستی داشت در این باب پلی شدیم برای انتقال پیامش به مردم و البته آقایان تصمیم ساز.
فعلا که آنها عقب ننشسته اند و مانده اند بر سر حرف خویش . همین دیشب که حرف های یکی از جلوداران این طرح از رسانه ملی پخش می شد از لرزش صدایش و ابهام در نوع بیانش به خوبی میشد فهمید که می دانند نمی شود  و می دانند که نمی توانند. همین مصاحبه دیشب حجت را بر ما تمام کرد که کسانی پشت این پرده نشسته اند چقدر بی محتوا این طرح را تنظیم کرده اند و آنچه وجود دارد جز فرمی بی پشتوانه چیزی نیست . شب گذشته آن فرد خودش به خنده لبانش باز شد هنگامی که می گفت می خواهیم ایستاگرام ملی راه بیاندازیم ، همان خنده و نگاه پر از ابهامش بس بود برای همه . بنده خدا چه صادقانه هم حرف می زد . همه چیز را گفت حتی همان چیزهایی را هم که شاید نباید می گفت!
خلاصه اینکه این تشت افتاد و صدایش را همه شنیدند ؛ چیزی برای پنهان کردن هم باقی نمانده است. می خواهید اینترنت را ببندید خوب راستش را بگوید این همه آسمان و ریسمان به هم دوختن نمی خواهد. مگر خودتان نمی گفتید مردم ما هوشمند ترین و باهوش ترین مردم دنیا هستند ، سلمنا ، خودتان را بیخود به زحمت نیندازید ، مردم همه چیز را فهمیدند.
القصه ...
اینستاگرام ملی را بیخیال شما هر وقت توانستید یک سامانه قیمتی درست کنید که قیمت مرغ و گوشت و تخم مرغ از سر کوچه تا ته کوچه این چنین متفاوت نباشد ما به شما ایمان می آوریم.
پس فعلا شما به کار خودتان بپردازید و ما هم در سوژه های دیگر مصاحبه می گیریم . هر وقت دیدیم که شما توانستید راهی پیدا کنید برای ساختن اینستاگرام و واتس اپ و گوگول ایرانی ما را هم خبر کنید . اصلا همه شما شام مهمان ما !!
فقط این وسط یادتان باشد قول داده بودید می خواهید فکری برای سفره مردم کنید ولی فعلا درگیر فضولی در زندگی مردم شده اید!
 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها