کد خبر: 627735
تاریخ انتشار :

مقصد بعدی مسی کجاست؟

سوال بزرگ بعد از جدایی مسی از بارسلونا این است که مقصد بعدی او چه تیمی است؟

مقصد بعدی مسی کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از مارکا، در نهایت مشخص شد که تلاش بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی در نهایت شکست خورده است.

خوان لاپورتا تمام تلاش خود را برای حفظ مسی در باشگاه انجام داد و اکنون پس از جلسه روز پنجشنبه با نمایندگان مسی مشخص شد که او نمی خواهد بماند. اینکه چرا این تصمیم در حال حاضر گرفته شده است چیزی است که طی ساعات آینده منتشر می شود، ولی باید دید مسی قصد دارد به چه تیمی برود.

گزینه‌های او چیست؟

فوتبال یک تجارت خنده دار است، تعداد باشگاه هایی که می توانند مسی را به خدمت بگیرند اندک هستند. با این حال تیم هایی هستند که توان خرید مسی را دارند و می توانند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

پاری سن ژرمن 

باشگاه پاریسی به دنبال تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان است. با توجه به اینکه مسی یک هدف دست یافتنی است ممکن است ناصر الخلیفی را متقاعد کند که کیلیان ام باپه را به رئال مادرید بفروشد تا بتواند هزینه دستمزد مسی را جبران کند. پاری سن ژرمن در حال حاضر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته شده است، جایی که او شاید بالاترین دستمزد خود را به عنوان یک بازیکن حرفه ای دریافت کند و بار دیگر بتواند در کنار نیمار، یکی از صمیمی ترین دوستانش زندگی و بازی کند. سبک زندگی در پاریس آسان است، حتی اگر کیفیت لیگ الهام بخش نباشد اما این می تواند به مسی زمان استراحت بیشتری بدهد.

منچسترسیتی

گواردیولا هرگز به عنوان مربی بدون مسی قهرمان لیگ قهرمانان نشده است و ممکن است بخواهد تلاش کند و سرانجام با شاگرد سابقش بار دیگر در یک تیم باشد. سیتی البته گریلیش را با ۱۰۰ میلیون خریداری کرده است ولی باید دید آنها برای خرید مسی که هر تیمی را نیز وسوسه می کند، حاضر هستند دست به جیب شوند. قطعا سران سیتی به هر توصیه گواردیولا حاضر هستند عمل کنند.

یوونتوس

و در آخر رفتن مسی به یووه می تواند یک داستان هالیوودی ایجاد کند تا مسی و رونالدو را در یک تیم ببینیم. یوونتوس به دنبال مهاجم است و مسی آرژانتینی می تواند هدف نخست آنها باشد حالا که او بازیکن آزاد است. همه چیز می تواند خیلی زود مشخص شود. باید دید  چه در سر فوق ستاره آرژانتینی می گذرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها