کد خبر: 627753
تاریخ انتشار :

کمپینی در آمریکا با درخواست اعزام نیروهای بین المللی برای حفاظت از فلسطین

حامیان مساله فلسطین در آمریکا تلاش می‌کنند دولت این کشور را متقاعد کنند برای حفاظت از فلسطینی‌ها در برابر خشم ارتش رژیم صهیونیستی، اجازه دهد نیروهای بین المللی به فلسطین اعزام شوند.

کمپینی در آمریکا با درخواست اعزام نیروهای بین المللی برای حفاظت از فلسطین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، روزنامه القدس العربی نوشت، حامیان حقوق ملت فلسطین در آمریکا کمپینی را راه اندازی کرده و از رئیس جمهوری و اعضای کنگره خواستند به شورای امنیت اجازه دهند نیروی بین المللی حفاظتی به فلسطین اعزام شود.

در این درخواست آمده است، مجمع عمومی سازمان ملل در پایبندی به حفاظت از فلسطینی‌هایی که از اشغالگری نظامی غیرقانونی در رنجند، شکست خورده است.

در این عریضه از آمریکا درخواست شده با استفاده از حق وتوی خود در شورای امنیت دفاع کورکورانه خود را از رژیم صهیونیستی نژادپرست متوقف کند و اجازه دهد عدالت برقرار شود.

در این درخواست آمده است، آمریکا سالانه چهار میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند که در راستای حفاظت از اشغالگری غیر قانونی و علیه غیرنظامیان استفاده می‌شود.

براساس این عریضه، ملت فلسطین دهه هاست از اشغالگری غیر قانونی رژیم صهیونیستی رنج می‌برند؛ چرا که ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی روزانه در فلسطین نقض‌های حقوق بشری مرتکب می‌شوند.

در این عریضه تاکید شده که قطعنامه‌های سازمان ملل از وحشیانه بودن رژیم صهیونیستی چیزی کم نمی‌کند بلکه نقض‌ها از سوی ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی و حتی از سوی شهرک نشینان مسلح تشدید می‌شود.

در ادامه این عریضه آمده است، رژیم صهیونیستی از آنجایی که می داند آمریکا حامی این رژیم است و اجازه نمی دهد در عرصه بین المللی مجازات شود، به نقض ها و اقدامات وحشیانه خود ادامه می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها