کد خبر: 628206
تاریخ انتشار :

این خودرو ۲۰۰ میلیون گران شد/ قیمت عجیب گران‌ترین خودرودر بازار

نگاهی به قیمت خودروهای خارجی در بازار، از تاخت‌وتاز قیمت‌ها حکایت دارد.

این خودرو ۲۰۰ میلیون گران شد/ قیمت عجیب گران‌ترین خودرودر بازار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بررسی قیمت‌ها در بازار خودروهای لاکچری، از افزایش قیمت‌ها از ابتدای مرداد تاکنون خبر می‌دهد.

گزارش خبرنگار ما نشان می‌دهد که در میان مدل‌های بی‌ام‌و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۱۸ که از جمله گران‌ترین خودروهای بازار است، از ابتدای مرداد با افزایش قیمت ۵۰ میلیون تومانی روبه‌رو شده است. این خودرو در حال حاضر در بازار ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین قیمت بی‌ام‌و سری ۵ سدان ۵۳۰i در حال حاضر در بازار خودرو ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و این در شرایطی است که از ابتدای مردادماه افزایشی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان را تجربه کرده است.

در میان مدل‌های خودرو بنز نیز کلاس E، E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ در بازار ۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ قیمت این خودرو از ابتدای مرداد ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

این خودرو ۲۰۰ میلیون تومان گران شد/ قیمت عجیب گران‌ترین خودروهای میلیاردی در بازار

از سوی دیگر، بنز کلاس E، E۲۵۰ مدل سال ۲۰۱۶ در حال حاضر در بازار خودرو ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ این در شرایطی است که این خودرو در بازه زمانی ابتدای مرداد تاکنون رشدی ۲۰۰ میلیون تومانی را به خود دیده است.

در میان مدل‌های تویوتا، راوفور دو دیفرانسیل مدل سال ۲۰۱۸ در بازار به قیمت ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان دیده می‌شود. این خودرو در این مدت تغییری نداشته است. همچنین قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک در بازار ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در بازار خودرو، قیمت رنو تالیسمان E۳ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است؛ به طوری که از ابتدای مرداد تاکنون رشد ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها