کد خبر: 628388
تاریخ انتشار :

ادامه سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی

منابع خبری سوریه از سرقت ۵۵ کانتینر نفت این کشور و انتقال آن به عراق توسط آمریکایی‌ها خبر دادند.

ادامه سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که نیروهای اشغالگر آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ خودرو از جمله تعدادی کانتینر حامل نفت سرقت شده از سوریه را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به عراق منتقل کردند.

منابع محلی در حومه الیعربیه در حومه شمالی شرقی حسکه در این باره گفتند: نیروهای اشغالگر آمریکا ۲۵ خودرو شامل تانکرهای حامل نفت سوریه را با همراهی کامیون‌های پوشیده شده از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به عراق منتقل کردند.

منابع ادامه دادند: آمریکایی‌ها شب گذشته نیز ۳۰ کانتینر حامل نفت سرقت شده سوریه را با همراهی خودورهای زرهی از طریق همین گذرگاه به عراق منتقل کردند.

منابع محلی در حومه الیعربیه دوشنبه هفته جاری نیز به سانا گفتند که ۸۰ تانکر متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکایی حامل نفت سرقت شده سوریه از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به خاک عراق منتقل شدند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی در چند ماه اخیر ده‌ها کاروان حامل محموله‌های نفت به سرقت رفته سوریه را از کانتون الجزیره سوریه به خاک عراق منتقل کرده‌اند. آمریکایی‌ها این کار را در چارچوب سرقت ثروت‌های زیر زمینی سوریه و محروم کردن ملت آن از این ثروت‌ها انجام می‌دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها