کد خبر: 628540
تاریخ انتشار :

نیکزاد جایِ قاضی زاده هاشمی را گرفت

فارس/ سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اعلام این خبر که نیکزاد جایگزین قاضی زاده هاشمی شده و 3 شکایت دولت در آخرین نشست این هیات بررسی شده است، از افزایش شکایت دولت دوازدهم نسبت به دولت قبل انتقاد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با فارس، درباره انتخابات اخیر هیأت رئیسه این هیات اظهار داشت: انتخابات هیأت رئیسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس برگزار شد و علی نیکزاد نایب اول رئیس مجلس شورای اسلامی جایگزین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان نماینده هیأت رئیسه و به عنوان رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شد و بقیه اعضای هم در جایگاه‌های سابق خود ابقا شدند.

وی در باره پرونده‌های اخیر بررسی شده در این هیات افزود: تعداد زیادی پرونده در یک سال اخیر در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی شده است، این در حالی است که حتی در روزهای پایانی دولت حسن روحانی شاهد شکایت‌های مختلف دولت علیه نمایندگان مجلس بودیم که همه آنها در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شد، این در حالی است که در جلسه اخیر سه شکایت با همین موضوع را بررسی کردیم که این شکایات، آخرین شکایات دولت دوازدهم از نمایندگان بود.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: نسبت به دولت سابق میزان شکایت دولت دوازدهم از نمایندگان مجلس زیادتر بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها