کد خبر: 628854
تاریخ انتشار :

شرط مادورو برای مذاکره با آمریکا

رئیس جمهوری ونزوئلا گفت، هر زمان که دولت آمریکا به "تکبر، تنفر و تحقیر" خود غلبه کرد، آماده انجام مذاکراتی با واشنگتن است که شامل بازگشت دیپلمات‌ها شود.

شرط مادورو برای مذاکره با آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از پایگاه ساندی ویژن، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزئلا دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: اگر از ما میپرسید که آیا ما آماده مذاکره با دولت آمریکا هستیم، به شما پاسخ میدهم که ما همواره آمادگی داریم اما آنها باید تسلیم تکبر، تنفر و تحقیر خودشان شوند.

مادورو گفت اگر آنها دستورکاری روی میز بگذارند، این میتواند شامل بازگشت کسب و کارها و همچنین بازگشت "جیمز استوری" شود که ایالات متحده به عنوان سفیر ونزوئلا تعیین کرده و در حال حاضر در بوگوتا به سر میبرد.

او در ادامه توضیح داد که جیمز استوری میتواند برای ادامه کارش به ونزوئلا برگردد و کاردار ونزوئلا در ایالات متحده هم به واشنگتن برود. مادورو گفت: حرف آخر این است. در یک جهان متمدن و در قرن بیست و یکم، حرف آخر را این میزند که آنها روابط دیپلماتیک دارند، حتی اگر روابطشان پرتنش باشد.

در چهاردهم مارس ۲۰۱۹، مایک پامپئو، وزیر خارجه وقت آمریکا اعلام کرد که تمام دیپلماتهایش از ونزوئلا خارج شده‌اند. به دنبال آن دولت مادورو تصمیم مشابهی اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها