کد خبر: 629139
تاریخ انتشار :

خط قرمز در رأی اعتماد به وزرا در روایت نماینده مجلس

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: انتظار داریم با شایسته سالاری از ظرفیت‌ هر وزارتخانه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استفاده شود و خط قرمز مجلس در رأی اعتماد به وزرا مردم و قانون است.

خط قرمز در رأی اعتماد به وزرا در روایت نماینده مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم خوشبختانه به غیر از ۲ مورد شخصیت‌های توانمند و کارآمدی هستند. مردم به دولت سیزدهم اعتماد کردند و رأی دادند بنابراین انتظار دارند مجموعه‌ای کارآمد از وزرا در کابینه حضور داشته باشند تا بتواند به انتظارات به حق مردم در حوزه‌های مختلف جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: خط قرمز مجلس در رأی اعتماد به وزرا مردم و قانون است. انتظار داریم با شایسته سالاری از ظرفیت هر وزارتخانه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بر حسب اولویت استفاده شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد وزرا به صورت مرتب توسط مجلس رصد می‌شود در صورتی که وزرا به وعده‌های خود عمل نکنند از دید مجلس پنهان نیستند. از آنجایی که زمان برای مجلس مهم است در صورتی که ناکارآمدی در عملکرد وزیری دیده شود در کوتاه‌ترین زمان حتی کمتر از یکسال با آن وزیر برخورد می‌شود و بررسی ارزیابی عملکرد وزرا صرفاً سالیانه نیست.

آصفری گفت: وزرا باید مردمی باشند و با نخبگان نیز تعامل کنند تا با تعامل بین مردم و استفاده از نظرات نخبگان مشکلات را حل کنند، مشکلاتی که مهمترین آن موضوع معیشت مردم، حمایت از اقشار آسیب پذیر، رفاه اجتماعی و حل معضلات اقتصادی است.

وی تصریح کرد: رویکرد مجلس برطرف کردن موانع معیشت مردم است بنابراین در این راستا سعی کرده لوایح مطرحه شده در مجلس بیشتر مربوط به مرتفع کردن مشکلات مردم اعم از اقتصادی و اشتغال است.

منبع:‌ مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها