کد خبر: 629674
تاریخ انتشار :

فال روزانه : فال امروز را بخوانید ، شاید راز نهفته‌ای داشته باشد

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه : فال امروز را بخوانید ، شاید راز نهفته‌ای داشته باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سالهای زندگیتان دست از کار و تلاش نکشیده‌اید. به رغم این زحمت‌های شبانه‌روزی، دستاورد چندانی ندارید و احساس می‌کنید حق شما در زندگی خورده شده است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید اوضاع تغییر می‌کند و ورق بر می‌گردد. در این سال به موفقیت چشمگیری دست پیدا می‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و به یاد داشته باشید که هرگز ناامید نشوید و حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید. در این سال توجه بیشتری به رابطه خود با اطرافیان داشته باشید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. در مهر ماه امسال ایده بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به سالی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. نصیحت افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهن‌تان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است.

اردیبهشت

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. غم اشتباه‌های گذشته را نخورید و از این اشتباهات درس بگیرید. انسان حساسی هستید و روحیه‌‌ای زودرنج دارید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت خودتان را به لحاظ روحی تقویت کنید و نگذارید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده زندگی شما را به نابودی بکشاند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال است و نیاز به کمک شما دارد.

خرداد

نظر خود را دائم تغییر ندهید و به جای روحیه‌ای دمدمی‌مزاج، به اطرافیان ثابت نمایید که عزم راسخی در انجام کارها دارید. کارهای مالی را با دقت بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. فردی قصد دخالت میان شما و عشق‌زندگی‌تان را دارد. این فرد را شناسایی کنید و دست وی را از زندگی‌تان کوتاه نمایید.

تیر

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پیشمانی شما را به دنبال داشته باشد. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. وقتی را برای حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید، اما فرصتی برای هنرنمایی پید نمی‌کنید و اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز این فرصت مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.

مرداد

دل‌مشغولی‌های بی‌دلیل را فراموش کنید و بیشتر از همیشه خوش بگذرانید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و چشم‌تان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

شهریور

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. روی کمک همکاران در محل‌‌کار یا اعضای خانواده در منزل حساب باز کنید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. کارهای امروز بر وفق مرادتان انجام نمی‌شود و کارهای روزانه دیرتر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.

مهر

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. روز خوبی برای انجام کارهای مالی و اتخاذ تصمیم‌های مهم نیست. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. زندگی را جدی‌ بگیرید و اجازه ندهید کارهای عقب افتاده روی هم تلنبار شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. به صلاح شما نیست که این رفتار ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل رفتارهای وی را جویا شوید.

آبان

احتمال زیادی وجود دارد که دچار مسمومیت غذایی شوید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خوردوخوراک‌تان باشید. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهد و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید. معامله‌ای پرسود انتظار شما را می‌‌کشد. تمامی سود این معامله را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد. اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید.

آذر

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.

دی

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. برای افزایش درآمد در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری نمایید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

بهمن

یکی از دوستان برای بهبود سلامتی‌تان به شما کمک خواهد کرد. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. این دیدار را به فال نیک بگیرید و با این فرد سرشناس ارتباطی پایدار برقرار کنید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

اسفند

روز سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد لطف شما را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت جبران می‌کند. کار مهمی انجام داده‌‌اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. معامله‌ای وسوسه‌برانگیز در پیش دارید. این معامله را با خیال‌ راحت انجام دهید و مطمئن باشید سود چشمگیری به جیب می‌زنید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیافتید. وقت با ارزش خود را با خوش‌گذرانی با دوستان و رفقا تلف نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

منبع: برترین ها

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها