کد خبر: 629915
تاریخ انتشار :

معاون وزیر خارجه سوریه انتصاب امیر عبداللهیان را تبریک گفت

بشار الجعفری معاون وزیر خارجه سوریه با ارسال پیامی انتصاب حسین امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

معاون وزیر خارجه سوریه انتصاب امیر عبداللهیان را تبریک گفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 به گزارش نامه‌نیوز، در متن پیام تبریک معاون وزیر خارجه سوریه به امیرعبداللهیان آمده است: اینجانب از صمیم قلب سمت جدیدتان به عنوان وزیر خارجه را که بی تردید جناب عالی لیاقت این را داشته و نشانگر رسیدن به اوج مبارزه و مواضع شرافتمندانه ملی و اسلامی تان است، تبریک می گویم.

الجعفری ادامه داد: اطمینان کامل دارم ، که درایت سیاسی و تجربه بزرگ جناب عالی در دو سطح منطقه و بین المللی نقشی بزرگ را در تقویت همکاری موجود میان دو ملت و و دو کشور مان در راستای خدمت به دو کشور برادر خواهد داشت، و پیوندهای برادری فیمابین در مقابله با تمامی توطئه هایی که دو کشور را هدف قرار می دهد استحکام خواهد بخشید.

معاون وزیر خارجه سوریه افزود:  اینجانب ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی جنابعالی در سمت جدیدتان ، تداوم تندرستی و کامیابی شما و خانواده گرامی را آرزومندم.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه و در جریان رسیدگی به وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم با  ۲۷۰ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع حسین امیرعبدالهیان را به عنوان وزیر امور خارجه انتخاب کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها