کد خبر: 630230
تاریخ انتشار :

قدردانی بشار اسد از حمایت های ایران از سوریه

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که در راس هیأتی به سوریه سفر کرده است، بعدازظهر یکشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

قدردانی بشار اسد از حمایت های ایران از سوریه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری سوریه و همچنین پیروزی های سیاسی، میدانی و بین المللی سوریه، سلام مقامات عالیه کشورمان به بشار اسد رئیس جمهور سوریه را ابلاغ و گزارشی از نشست منطقه ای حمایت از عراق ارائه کرد.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به همکاری های دو کشور در حوزه های اقتصادی، ضرورت فعال سازی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و دیگر ساز و کارهای موجود در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سوریه، دیدگاه های خود در خصوص همکاری های دو کشور در حوزه های دو جانبه و همچنین همکاری ها در موضوعات منطقه ای و بین المللی را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان پیش از این هم با فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه دیدار کرده بود.

وزیر خارجه پیش از سوریه به منظور شرکت در نشست منطقه ای حمایت از عراق به بغداد سفر و ضمن سخنرانی در این نشست با مقامات عراقی و برخی از مقامات حاضر دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: تابناک

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها