کد خبر: 630744
تاریخ انتشار :

ساعت‌های هوشمند سامسونگ، سری گلکسی واچ ۴ را نخرید!

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستند. این محصولات برخلاف نسخه‌های قبلی....

ساعت‌های هوشمند سامسونگ، سری گلکسی واچ ۴ را نخرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری نبض بازار و به نقل از وب‌سایت gizmochina، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستند. برخلاف نسخه‌های قبلی، این پوشیدنی‌ها نسخه جدیدی از Wear OS را که توسط گوگل، سامسونگ و Fitbit توسعه یافته است اجرا می‌کنند. اگرچه این سیستم عامل جدید با پیشرفت‌هایی همراه است، اما برخی مشکلات سازگاری نیز وجود دارد. در ادامه با ما همراه شوید.

هنگامی که سری گلکسی واچ ۴ رسمی شد، متوجه شدیم که این ساعت‌های هوشمند را نمی‌توان با دستگاه‌های iOS جفت کرد. شب گذشته، سامسونگ این پوشیدنی‌ها را در چین نیز معرفی کرد و بطور کاملا ناباورانه تأیید کرد که این محصولات از سیستم عامل HarmonyOS نیز پشتیبانی نمی‌کنند!

این بدان معناست که گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک در حال حاضر فقط با دستگاه‌های اندروید قابل استفاده هستند و حداقل شرایط مورد نیاز سامسونگ، داشتن اندروید ۶.۰ یا بالاتر با بیش از ۱.۵ گیگابایت رم است.

این همه ماجرا نیست، بسیاری از ویژگی‌های این پوشیدنی‌ها فقط با تلفن‌های هوشمند سامسونگ با اندروید ۱۰ یا بالاتر کار می‌کنند. علاوه بر این، برخی از این ویژگی‌ها تنها محدود به مناطق خاصی است.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ، سری گلکسی واچ ۴ را نخرید!
سامسونگ به عنوان یکی از OEM‌های اصلی اندروید، با گوگل همکاری کرد تا Tizen خود را با سیستم عامل Wear OS ادغام کند، زیرا سیستم عامل این غول فناوری کره جنوبی در پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث مشکل داشت.

متأسفانه، اگرچه نگرانی‌های اصلی این دو سیستم عامل برطرف شد، اما محصول نهایی (سری گلکسی واچ ۴) با مجموعه جدیدی از مشکلات از جمله ناسازگاری و عدم وجود برنامه‌های محبوب مانند Google Assistant همراه است.

آخرین اخبار مربوط به دنیای فناوری را با ما در صفحه فناوری نبض بازار دنبال نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها