کد خبر: 630762
تاریخ انتشار :

رئیس جمهور درگذشت سرلشگر فیروزآبادی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت سردار سرافراز، سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: این فرمانده بسیجی، متعهد و بااخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد.

رئیس جمهور درگذشت سرلشگر فیروزآبادی را تسلیت گفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، متن پیام حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار سرافراز سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

این فرمانده بسیجی، متعهد و بااخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد و دو دهه در جایگاه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به طور  صادقانه خدمت نمود.

اینجانب این ضایعه را محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح و همه دوستداران ایشان و به ویژه خاندان ارجمند فیروز آبادی تسلیت گفته و در سالروز شهادت سید الساجدین، از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها