کد خبر: 631922
تاریخ انتشار :

لغو ویزا بین ایران و عراق| رییسی: لغو روادید خبری خوبی بود که از عراق رسید

رئیس جمهور ایران در نشست خبری با نخست وزیر عراق با اشاره به خبر خوب آقای نخست وزیر در مورد لغو روادید گفت: ایشان امکان افزایش تعداد زائر را دادند.

لغو ویزا بین ایران و عراق| رییسی: لغو روادید خبری خوبی بود که از عراق رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیسی گفت: در آستانه اربعین حسینی هستیم وضعیت کرونایی برای جهان پیش آمده و حفظ و صیانت زائرین مهم است و این مهم محدودیتی ایجاد کرده است. آقای نخست وزیر برای اینکه زائرین از این فرصت استفاده کنند امکان افزایش تعداد زائر را دادند.

وی افزود: توسعه کریدور ریلی و ارتباط شلمچه با بصره به سرعت دنبال خواهد شد. همچنین روابط پولی و مالی دو کشور هم پیگیری خواهد شد.

رئیسی گفت: توسعه روابط ایران و عراق، محدود به 2 کشور نیست و در ابعاد مختلف روی منطقه تاثیرگذار است.

تشکر الکاظمی از ایران برای مقابله با داعش

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در حاشیه نشست با سید ابراهیم رئیسی: امروز مجموعه ای از پرونده ها را در راستای گسترش روابط دو کشور بررسی کردیم. امیدواریم نقاط مشترک بین دو کشور به تقویت روابط دو کشور منجر شود. ملت من در عراق در راستای ایجاد فرهنگ دموکراتیک و خواهان گسترش روابط با کشور ها است. از همه حامیان عراق خصوصا جمهوری اسلامی ایران که در مقابل داعش به عراق کمک کردند، تشکر می کنم. حکومت و ملت عراق در همه چالش ها و شرایط در کنار ملت ایران می ایستد از تلاش های ایران را برای استحکام روابط دو کشور حمایت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها