کد خبر: 632342
تاریخ انتشار :

اظهارات مهم رئیسی پیش از سفر به کشور تاجیکستان

تسنیم/ رئیس‌جمهور پیش از سفر به تاجیکستان گفت: به منظور برداشتن گام عملی برای افزایش ارتباطات بین ایران و تاجیکستان قراردادهایی در این سفر امضا خواهد شد.

اظهارات مهم رئیسی پیش از سفر به کشور تاجیکستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله رئیسی پیش از سفر به کشور تاجیکستان به منظور حضور در اجلاس شانگهای در فرودگاه مهرآباد با اشاره به مهمترین محورهای سفر به تاجیکستان گفت: ما برای همکاری‌های منطقه‌ای اهمیت زیادی قائل هستیم. ما با تاجیکستان ارتباطات سیاسی و اقتصادی داشته و داریم اما این روند دچار وقفه‌ای شد که ما در این سفر فصل جدیدی را رقم خواهیم زد. 

وی افزود: در این سفر ارتباط با کشورهای همسایه و منطقه و به ویژه کشور تاجیکستان دنبال خواهد شد.  امیدواریم در مجموعه مذاکراتی که با مسئولان کشورهای شرکت کننده در اجلاس اتفاق می‌افتد، تعامل خوبی بین کشورهای آسیایی ایجاد شود.

رئیس‌‌جمهور گفت:‌ به منظور برداشتن گام عملی برای افزایش ارتباطات بین ایران و تاجیکستان قراردادهایی هم در این سفر امضا خواهد شد. وزرایی که در این سفر همراه ما هستند، در حوزه حقوقی و مسائل مختلف اقتصادی و کشاورزی امضا خواهد شد. البته  حتما در پی این قراردادها باید اقدام و عمل جدی باشد تا روابط اجرایی‌تر و میدانی‌تری بین ایران و تاجیکستان برقرار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها